Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny - Onepress
ebook
Autor: Szczepan KasińskiISBN: 978-83-283-1904-2
stron: 104, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,95 zł (poprzednio: 29,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-14,95 zł)
Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze?
Czytelniku! JeÅ›li dziaÅ‚asz w organizacji pozarzÄ…dowej, mogÅ‚eÅ› spotkać siÄ™ z terminem fundraising. Oznacza on Å‚Ä…czenie ludzi, którzy chcÄ… robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robiÄ…. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespoÅ‚u organizacji z ludźmi, którzy w różny sposób angażujÄ… siÄ™ w jej dziaÅ‚alność. Wiesz, co Å‚Ä…czy tych ludzi? Potrafisz skutecznie budować takie relacje? Umiesz przedstawić cele swojej organizacji w taki sposób, by przemówić do serc i portfeli sÅ‚uchaczy?Opowiedziana historia musi przyciÄ…gać uwagÄ™, sprawić, by ludzie poczuli, że odÅ›wieża ich życie i spojrzenie na Å›wiat, dać im coÅ›, co wyrywa z monotonii rytmu: dom-praca-dom. To wÅ‚aÅ›nie w tÄ™ lukÄ™, na swoiste trzecie miejsce powinny wchodzić organizacje pozarzÄ…dowe. MyÅ›lisz, że to niegodne szczytnego celu, do którego dążysz? Å»e to dobre dla Apple’a, Coca-Coli i kandydata na prezydenta Stanów Zjednoczonych? A zastanawiaÅ‚eÅ› siÄ™ kiedyÅ›, dlaczego jedne organizacje sÄ… w stanie skutecznie uzyskiwać pomoc dla swoich podopiecznych, inne zaÅ› nie? „Kwestia pieniÄ™dzy” — powiesz pewnie. Mylisz siÄ™...
Dobra historia. To w niej tkwi tajemnica sukcesu organizacji pozarzÄ…dowej.
Osoby które kupowały "Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
Spis treści
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny eBook -- spis treści
Podziękowania (7)
Przedmowa (9)
Wstęp (11)
Wprowadzenie (13)
1. Historia przyciÄ…ga uwagÄ™ (15)
- Historia, która Å‚amie schematy (18)
- Smutne dzieci odchodzÄ… (21)
- Zaangażowanie odbiorcy (23)
- Podsumowanie (24)
2. Nasza kampania (25)
- Do kogo mówimy? (25)
- Nie zapominajmy o dzieciach (27)
- Szukaj trendsetterów (28)
- Trafiamy do aktywnych (31)
- Co chcemy powiedzieć? (32)
- Co powinni zapamiÄ™tać odbiorcy Twoich komunikatów? (33)
- Komunikat, który trafia (34)
- Luka informacyjna (34)
- Tytuł lub nazwa mają znaczenie (35)
- Spójność komunikatów (36)
- Przelicznik (37)
- Opowiadacz (38)
- Dobór mediów (40)
- Prasa (41)
- Telewizja (42)
- Radio (44)
- Internet (45)
- Facebook (45)
- Twitter (48)
- Instagram i Pinterest (50)
- YouTube (50)
- Blog (51)
- Mediaplan (52)
- Rola call to action (wezwanie do działania) (53)
- Natychmiastowość (54)
- Ścieżki działań (54)
- Zbieraj zaangażowanych (55)
- Po zdobyciu szczytu (56)
- Podsumowanie (58)
3. Budowanie narracji (61)
-
- Dawid i Goliat (62)
- Prometeusz (63)
- Bohater (65)
- Opiekun (66)
- Wesołek (67)
- Mędrzec (67)
- Towarzysz (68)
- WÅ‚adca (68)
- Marka organizacji (69)
- Prosto i dobitnie (71)
- Autorytet (73)
- Konsekwencja (73)
- Pasja (75)
- Zmiana świata (76)
- Osobiste świadectwo (76)
- Autentyczność (76)
- Antagonista (77)
- Świadomość zwycięstwa (78)
- Transformacja bohatera (79)
- Podsumowanie (79)
4. Komunikacja kluczem do zwycięstwa (81)
- O czym mówisz? (82)
- Kiedy chcesz to powiedzieć? (82)
- Kto siÄ™ podpisuje? (83)
- Kanały komunikacji (84)
- Startuj z hukiem (84)
- Podtrzymywanie uwagi (85)
- Wizualizacja (86)
- Zagrajmy w dobroczynność (88)
- Warunek wygranej (88)
- Cel (88)
- Akcja (88)
- Przeszkody (89)
- Reguły (89)
- Stwórzmy modÄ™ na pomaganie (89)
- Podsumowanie (90)
A. 5 praw Darczyńcy (91)
B. Czy troszczysz siÄ™ o SÅ‚uchaczy? (95)
C. Schemat opowieści (97)
D. Kalendarz opowiadacza (99)