reklama - zainteresowany?

Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy - Onepress


Autor: Lidia Buksak
ISBN: 978-83-283-4281-1
stron: 320, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-10-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Perswazja i NLP | Prezentacje

Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu.

Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.

Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni.

W książce:

  • Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy
  • Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji
  • Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta
  • Jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami

Lidia Buksak gościem audycji "Zakręceni wokół sztuki" (RADIO GDAŃSK):

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy -- spis treści

 

Wstęp 7

 

CZĘŚĆ I. MÓWCA W BIZNESIE 13

Rozdział 1. Co o wystąpieniach publicznych myślą sami menedżerowie 17

Rozdział 2. Innowacyjny produkt i bardzo przestarzały sposób mówienia o nim 27

Rozdział 3. Świadomość prezentacyjna menedżera mówcy 31

Rozdział 4. Mówca przyszłości 35

Rozdział 5. Jak inspirować i zarażać wizją w biznesie 49

10 PRZYKAZAŃ MÓWCY BIZNESOWEGO 54

CZĘŚĆ II . PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI BIZNESOWEJ, CZYLI JAK ZBUDOWAĆ INSPIRUJĄCY PRZEKAZ 55

Rozdział 6. Strategia prezentacji 59

Rozdział 7. Struktura prezentacji 85

10 PRZYKAZAŃ PRZYGOTOWANIA NOWOCZESNEJ PREZENTACJI 114

CZĘŚĆ III. GŁOS I SPOSÓB MÓWIENIA, CZYLI JAK MÓWIĆ, ŻEBY NAS SŁUCHALI 115

Rozdział 8. Słuchaj samego siebie 121

Rozdział 9. Jak i co ćwiczyć, żeby mieć piękny głos i dobrą dykcję 123

Rozdział 10. Jak oddychać 127

Rozdział 11. Jak ćwiczyć emisję głosu, wzmacniać rezonans, różnicować natężenie i wysokość głosu 141

Rozdział 12. Jak ćwiczyć prawidłową wymowę 149

Rozdział 13. Jak wykorzystywać pauzy, żeby wzmacniać siłę przekazu 179

Rozdział 14. Tempo, modulacja, akcent, czyli o elementach prozodycznych języka polskiego 183

10 PRZYKAZAŃ ŚWIADOMEGO POSŁUGIWANIA SIĘ GŁOSEM 197

CZĘŚĆ IV. PRZEKAZ NIEWERBALNY, CZYLI TO, CO POKAZUJESZ ODBIORCOM SWOIM CIAŁEM, MÓWI GŁOŚNIEJ NIŻ SŁOWA 199

Rozdział 15. Jakie błędy najczęściej popełniają mówcy 203

Rozdział 16. Oceń swoją mowę ciała 207

Rozdział 17. Jaką postawę powinien mieć mówca biznesowy 211

Rozdział 18. Jak się poruszać po scenie 215

Rozdział 19. Gestykulacja, czyli co zrobić z rękami w czasie wystąpienia 219

Rozdział 20. Mimika, czyli co powinna wyrażać Twoja twarz 227

Rozdział 21. Jak nawiązywać kontakt wzrokowy 231

Rozdział 22. Jak zadbać o przestrzeń, w której będziesz występować 235

Rozdział 23. Jak wykorzystywać rekwizyty i pracować z nimi na scenie 239

Rozdział 24. Jak przygotować inspirujące, wspierające przekaz slajdy 243

10 PRZYKAZAŃ DOBREGO PRZEKAZU NIEWERBALNEGO 252

CZĘŚĆ V. TRENING MENTALNY MÓWCY, CZYLI TO, CO MYŚLISZ O SOBIE, DAJESZ SWOIM ODBIORCOM 253

Rozdział 25. Pierwsze wrażenie i wizerunek mówcy 257

Rozdział 26. Samoświadomość mówcy. Autodiagnoza: mocne strony i obszary do pracy 267

Rozdział 27. Przekonania wspierające i ograniczające 271

Rozdział 28. Czas na zmiany! 279

Rozdział 29. Style komunikacji 285

Rozdział 30. Pewność siebie 295

Rozdział 31. Jak sobie radzić ze stresem 299

10 PRZYKAZAŃ ŚWIADOMEGO MÓWCY 311

Zakończenie 313

Podziękowania 317

Bibliografia 318

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.