Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy - Onepress

ISBN: 978-83-283-5224-7
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2018-10-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 44,11 zł)
Oszczędzasz: 44% (-19,41 zł)
WystÄ…pienia publiczne rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. Åšwiat biznesu codziennie siÄ™ zmienia, wiÄ™c metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. ChcÄ…c być skutecznym i osiÄ…gać swoje biznesowe cele, musisz siÄ™ wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do wspóÅ‚czesnego, szybko rozwijajÄ…cego siÄ™ biznesu.
SzkoÅ‚a mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treÅ›ci wynikajÄ…ce z wieloletniego doÅ›wiadczenia autorki w pracy z żywym czÅ‚owiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i Å‚atwych rozwiÄ…zaÅ„. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpÅ‚ynÄ… na Twój sposób prezentowania.
Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni.
W książce:
- Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy
- Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji
- Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycjÄ™ eksperta
- Jak wzmacniać swój przekaz gÅ‚osem, mowÄ… ciaÅ‚a i wyjÄ…tkowymi slajdami
Mycompanypolska.pl: Więcej niż słowa, czyli digital body language
Lidia Buksak goÅ›ciem audycji "ZakrÄ™ceni wokóÅ‚ sztuki" (RADIO GDAŃSK):
Osoby które kupowały "Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Insight. Droga do mentalnej dojrzałości 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
Spis treści
Szko³a Mówców. My¶l i prezentuj inaczej ni¿ wszyscy eBook -- spis tre¶ci
Wstêp 7
CZÊ¦Æ I. MÓWCA W BIZNESIE 13
Rozdzia³ 1. Co o wyst±pieniach publicznych my¶l± sami mened¿erowie 17
Rozdzia³ 2. Innowacyjny produkt i bardzo przestarza³y sposób mówienia o nim 27
Rozdzia³ 3. ¦wiadomo¶æ prezentacyjna mened¿era mówcy 31
Rozdzia³ 4. Mówca przysz³o¶ci 35
Rozdzia³ 5. Jak inspirowaæ i zara¿aæ wizj± w biznesie 49
10 PRZYKAZAÑ MÓWCY BIZNESOWEGO 54
CZÊ¦Æ II . PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI BIZNESOWEJ, CZYLI JAK ZBUDOWAÆ INSPIRUJ¡CY PRZEKAZ 55
Rozdzia³ 6. Strategia prezentacji 59
Rozdzia³ 7. Struktura prezentacji 85
10 PRZYKAZAÑ PRZYGOTOWANIA NOWOCZESNEJ PREZENTACJI 114
CZÊ¦Æ III. G£OS I SPOSÓB MÓWIENIA, CZYLI JAK MÓWIÆ, ¯EBY NAS S£UCHALI 115
Rozdzia³ 8. S³uchaj samego siebie 121
Rozdzia³ 9. Jak i co æwiczyæ, ¿eby mieæ piêkny g³os i dobr± dykcjê 123
Rozdzia³ 10. Jak oddychaæ 127
Rozdzia³ 11. Jak æwiczyæ emisjê g³osu, wzmacniaæ rezonans, ró¿nicowaæ natê¿enie i wysoko¶æ g³osu 141
Rozdzia³ 12. Jak æwiczyæ prawid³ow± wymowê 149
Rozdzia³ 13. Jak wykorzystywaæ pauzy, ¿eby wzmacniaæ si³ê przekazu 179
Rozdzia³ 14. Tempo, modulacja, akcent, czyli o elementach prozodycznych jêzyka polskiego 183
10 PRZYKAZAÑ ¦WIADOMEGO POS£UGIWANIA SIÊ G£OSEM 197
CZÊ¦Æ IV. PRZEKAZ NIEWERBALNY, CZYLI TO, CO POKAZUJESZ ODBIORCOM SWOIM CIA£EM, MÓWI G£O¦NIEJ NI¯ S£OWA 199
Rozdzia³ 15. Jakie b³êdy najczê¶ciej pope³niaj± mówcy 203
Rozdzia³ 16. Oceñ swoj± mowê cia³a 207
Rozdzia³ 17. Jak± postawê powinien mieæ mówca biznesowy 211
Rozdzia³ 18. Jak siê poruszaæ po scenie 215
Rozdzia³ 19. Gestykulacja, czyli co zrobiæ z rêkami w czasie wyst±pienia 219
Rozdzia³ 20. Mimika, czyli co powinna wyra¿aæ Twoja twarz 227
Rozdzia³ 21. Jak nawi±zywaæ kontakt wzrokowy 231
Rozdzia³ 22. Jak zadbaæ o przestrzeñ, w której bêdziesz wystêpowaæ 235
Rozdzia³ 23. Jak wykorzystywaæ rekwizyty i pracowaæ z nimi na scenie 239
Rozdzia³ 24. Jak przygotowaæ inspiruj±ce, wspieraj±ce przekaz slajdy 243
10 PRZYKAZAÑ DOBREGO PRZEKAZU NIEWERBALNEGO 252
CZÊ¦Æ V. TRENING MENTALNY MÓWCY, CZYLI TO, CO MY¦LISZ O SOBIE, DAJESZ SWOIM ODBIORCOM 253
Rozdzia³ 25. Pierwsze wra¿enie i wizerunek mówcy 257
Rozdzia³ 26. Samo¶wiadomo¶æ mówcy. Autodiagnoza: mocne strony i obszary do pracy 267
Rozdzia³ 27. Przekonania wspieraj±ce i ograniczaj±ce 271
Rozdzia³ 28. Czas na zmiany! 279
Rozdzia³ 29. Style komunikacji 285
Rozdzia³ 30. Pewno¶æ siebie 295
Rozdzia³ 31. Jak sobie radziæ ze stresem 299
10 PRZYKAZAÑ ¦WIADOMEGO MÓWCY 311
Zakoñczenie 313
Podziêkowania 317
Bibliografia 318