reklama - zainteresowany?

Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie - Onepress

Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie
mp3
Autor: Dan Ariely
Tytuł oryginału: The Honest Truth About Dishonesty: How We Lie to Everyone-Especially Ourselves
Tłumaczenie: Agnieszka Nowak-Młynikowska
ISBN: 9788365731043
stron: 348, Format: mp3
Data wydania: 2017-06-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,72 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,18 zł)

Dodaj do koszyka Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

 Wybitna New York Times

Autor bestsellera New York Times, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy.

Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa?

W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu?

Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi?

Czy religia sprawia, że stajemy się bardziej uczciwi?

Większość ludzi uważa się za uczciwych, tak naprawdę jednak wszyscy oszukujemy. Od Waszyngtonu po Wall Street, od klasy szkolnej po miejsce pracy nieetyczne zachowania są wszechobecne. Nikt nie jest na nie odporny niezależnie od tego, czy chodzi o białe kłamstwo mające uchronić nas przed kłopotami, czy też o zawyżenie poniesionych kosztów w sprawozdaniu.

W Szczerej prawdzie o nieuczciwości Dan Ariely, nagradzany autor bestsellerów, pokazuje, dlaczego w jednych sprawach jest łatwiej kłamać niż w innych; że ryzyko przyłapania ma mniejsze znaczenie dla tego, czy oszukujemy, niż nam się wydaje; oraz w jaki sposób praktyki biznesowe torują drogę nieetycznym zachowaniom umyślnie lub mimo woli. Ariely analizuje mechanizmy nieetycznego zachowania w życiu osobistym i zawodowym oraz w świecie polityki i pokazuje, w jaki sposób wpływają one na nas wszystkich, nawet jeśli uważamy się za ludzi o wysokich standardach moralnych. Nie wszystko jednak stracone. Ariely pokazuje również, co sprzyja naszej uczciwości, wskazując nam drogę do osiągniecia wyższego poziomu etycznego w życiu codziennym.

Szczera prawda o nieuczciwości, pełna osobistych spostrzeżeń i fascynujących odkryć naukowych, zmieni sposób, w jaki spostrzegamy samych siebie, swoje działania oraz innych ludzi.

Ariely podnosi poprzeczkę dla wszystkich. () Jego pisarstwo odznacza się nadzwyczajnym połączeniem werwy i roztropności. Washington Post

DAN ARIELY jest profesorem psychologii i ekonomii behawioralnej na Uniwersytecie Duke. Jest założycielem i dyrektorem Center for Advanced Hindsight (Centrum Zaawansowanego Spoglądania Wstecz). Jego prace prezentowano w wielu uznanych tytułach prasowych, takich jak New York Times, Wall Street Journal, Washington Post, Boston Globe i innych. Dan Ariely mieszka w Durham w Południowej Karolinie ze swoją żoną Sumi i dwojgiem ich twórczych dzieci, Amitem i Netą.

RECENZJE:

Przyszło mi do głowy, że ta książka jest znakomitym podsumowaniem życzliwego, wyrozumiałego klimatu moralnego naszych czasów.  David Brooks, The New York Times

Zdumiała mnie wszechobecność drobnych krętactw i nieuczciwości oraz to, że łącznie mogą być one dużo bardziej szkodliwe niż spektakularne oszustwa. To najbardziej interesująca i pożyteczna spośród książek Dana Arielyego. Nassim Nicholas Taleb, autor Czarnego łabędzia

Każdy, kto kłamie, powinien przeczytać tę książkę, a ci, którzy twierdzą, że nie kłamią, są kłamcami. Dlatego oni również powinni ją przeczytać. To fascynująca, mądra i zabawna książka, dzięki której staniesz się lepszym człowiekiem.  A. J. Jacobs, autor książek The Year of Living Biblically i Drop Dead Healthy

Ariely pisze z wielką wnikliwością, a jego poczucie humoru uwidacznia się na każdej stronie tej książki. To przystępna lektura dla każdego, kto chce poznać psychologiczne i ekonomiczne przyczyny nieuczciwości.  Library Journal

Ariely wypełnił swoją książkę zabawnymi przykładami tego, jak psychologia oszustwa wpływa na nasze życie codzienne.  Bloomberg.com

Odwołując się do serii znakomitych eksperymentów, Ariely udowadnia, że chociaż wszyscy pragniemy uważać się za uczciwych, ulegamy nieodpartej chęci czerpania korzyści z oszustwa, co nie przeszkadza nam spostrzegać siebie jako uczciwych, wspaniałych ludzi. () Klarowna i zwięzła jak zawsze. () Lektura obowiązkowa dla polityków i finansistów z Wall Street.  Booklist

Dodaj do koszyka Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie

 

Osoby które kupowały "Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie

Spis treści

Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie Audiobook -- spis treści

  • Okładka
  • Karta tytułowa
  • Dedykacja
  • WPROWADZENIE Dlaczego nieuczciwość jest tak interesująca?
  • ROZDZIAŁ 1 Weryfikacja prostego modelu racjonalnego przestępstwa (SMORC)
  • ROZDZIAŁ 2 Zabawa ze współczynnikiem elastyczności
  • ROZDZIAŁ 2B Golf
  • ROZDZIAŁ 3 Zaślepieni przez własne motywy
  • ROZDZIAŁ 4 Dlaczego dajemy plamę, kiedy jesteśmy zmęczeni
  • ROZDZIAŁ 5 Dlaczego noszenie podróbek czyni nas bardziej skłonnymi do oszustwa
  • ROZDZIAŁ 6 Samooszukiwanie
  • ROZDZIAŁ 7 Kreatywność a nieuczciwość. Wszyscy wymyślamy opowieści
  • ROZDZIAŁ 8 Oszustwo jest zaraźliwe. Jak łapiemy wirusa nieuczciwości
  • ROZDZIAŁ 9 Oszukiwanie zespołowe. Dlaczego dwie głowy nie zawsze są lepsze niż jedna
  • ROZDZIAŁ 10 Na wpół optymistyczne zakończenie. Ludzie oszukują mniej, niż można się spodziewać
  • ROZDZIAŁ 11 Kilka refleksji o religii i (nie)uczciwości
  • PODZIĘKOWANIA
  • WSPÓŁPRACOWNICY
  • BIBLIOGRAFIA
  • ***
  • Spis treści
  • Karta redakcyjna

Dodaj do koszyka Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.