reklama - zainteresowany?

Szalony, czyli przedsiębiorczy - Onepress

Szalony, czyli przedsiębiorczy
ebook
Autor: Linda Rottenberg
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-774-6871-5
stron: 278, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy

Tagi: Zarządzanie

„Gdy nie nazywają cię szalonym, oznacza to, że nie mierzysz dość wysoko”.

Dzisiaj podejmowanie ryzyka przestało być domeną kolesi w bluzach z kapturem, którym nie chciało się kończyć studiów. Dzisiaj wszyscy powinni zachowywać się jak przedsiębiorcy, bez względu na to, czy pracują w wielkiej korporacji, w organizacji non profit czy w małej rodzinnej firmie.

Wszyscy musimy być rzutcy, elastyczni i śmiali, a może nawet odrobinę szaleni. W przeciwnym razie istnieje spore ryzyko, że zostaniemy z tyłu. Jak jednak podejmować ryzyko w sposób inteligentny? Jak nie stawiać wszystkiego na jedną kartę?

Na tym Linda Rottenberg zna się jak nikt inny. Jako współzałożycielka i dyrektor generalna Endeavor, największej na świecie organizacji non profit stawiającej na wspieranie szybko rozwijających się projektów biznesowych, przez ostatnie 20 lat pomagała innowatorom w śmiałym planowaniu i mądrej realizacji tych planów.

Książka ta stanowi połączenie inspirujących historii z wynikami badań i praktycznymi poradami. W ten sposób powstaje mapa pozwalająca ruszyć w drogę i się rozwijać. Rottenberg przybliża nam sylwetki legendarnych przedsiębiorców, takich jak Walt Disney czy Estée Lauder, wyjaśnia również, w jaki sposób firmy takie jak MTV, GE czy Burberry zaczęły odnosić największe sukcesy, przełamując korporacyjny zastój i obierając przedsiębiorcze nastawienie. Przedstawia nam również niektórych z ponad tysiąca przedsiębiorców, którym doradzała.

Jedną z takich osób jest Leila Velez, założycielka firmy produkującej kosmetyki do pielęgnacji włosów, która zaczynała od kuchennego zlewu, a dziś zarabia 80 milionów dolarów rocznie.

Jak ujmuje to sama Linda: „Ludzi z marzeniami spotykam codziennie. Są tacy sami jak Leila i tacy sami jak ty. Niewykluczone, że podajesz w pracy kawę, a po cichu marzysz o otwarciu własnego mikrobrowaru. Może zrezygnowałeś ze studiów i chciałbyś założyć własną firmę projektową. Może siedzisz właśnie w swoim małym boksie i analizujesz nowy pomysł, który usprawniłby funkcjonowanie zatrudniającej cię firmy. Marzysz o czymś, ale nie wiesz, jak te marzenia urzeczywistnić. Być możesz zacząłeś już realizować swój pomysł, ale nie wiesz, jak się dostać na kolejny poziom. Dowiesz się tego z tej książki”.

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy

Spis treści

Szalony, czyli przedsiębiorczy eBook -- spis treści

Spis treści
WPROWADZENIE. DLACZEGO WSZYSCY MUSIMY
WYKAZYWAĆ SIĘ PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ
CZĘŚĆ PIERWSZA. DO PRACY!
ROZDZIAŁ 1. ZANIM NASTANIE DZIEŃ PIERWSZY
ROZDZIAŁ 2. MNIEJ RYZYKA W RYZYKU
ROZDZIAŁ 3. CHAOS JEST TWYM SPRZYMIERZEŃCEM
CZĘŚĆ DRUGA. WYPŁYŃ NA SZEROKIE WODY
ROZDZIAŁ 4. TWOJA OSOBOWOŚĆ PRZEDSIĘBIORCZA
ROZDZIAŁ 5. TABLICA
ROZDZIAŁ 6. PRZYWÓDZTWO 3.0
ROZDZIAŁ 7. KRĄG MENTORÓW
CZĘŚĆ TRZECIA. POMYŚL O SOBIE
ROZDZIAŁ 8. MIEJSCE PRACY, W KTÓRYM
NAJWAŻNIEJSZY JEST SENS
ROZDZIAŁ 9. WYPŁYŃCIE NA SZEROKIE WODY
I POMYŚLCIE O SOBIE
TEAM WARIATÓW
ŹRÓDŁA

Dodaj do koszyka Szalony, czyli przedsiębiorczy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.