reklama - zainteresowany?

Struktura i uwarunkowania kapitału społecznego lokalnych grup działania - Onepress

Struktura i uwarunkowania kapitału społecznego lokalnych grup działania
ebook
Autor: Elżbieta Psyk-Piotrowska, Katarzyna Zajda, Agnieszka Kretek-Kamińska, Danuta Walczak-Duraj
ISBN: 978-8-3796-9319-1
stron: 191, Format: ebook
Data wydania: 2014-12-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,37 zł (poprzednio: 13,90 zł)
Oszczędzasz: 11% (-1,53 zł)

Dodaj do koszyka Struktura i uwarunkowania kapitału społecznego lokalnych grup działania

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Książka składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono założenia metodologiczne badań własnych, poprzedzone przeglądem literatury przedmiotu. Rozdział drugi obejmuje charakterystykę badanej zbiorowości – zarówno opis społeczno-demograficznych cech respondentów, ich członkostwa w LGD, jak i aktywności politycznej. W rozdziale trzecim dokonano prezentacji danych dotyczących struktury kapitału społecznego lokalnych grup działania, z uwzględnieniem jego różnych aspektów. Rozdział czwarty poświęcony jest charakterystyce wybranych czynników potencjalnie warunkujących kapitał społeczny lokalnych grup działania. Wnioski zawarte w rozdziale piątym zamykają część merytoryczną

Dodaj do koszyka Struktura i uwarunkowania kapitału społecznego lokalnych grup działania

 

Osoby które kupowały "Struktura i uwarunkowania kapitału społecznego lokalnych grup działania", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Struktura i uwarunkowania kapitału społecznego lokalnych grup działania

Spis treści

Dodaj do koszyka Struktura i uwarunkowania kapitału społecznego lokalnych grup działania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.