Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne - Onepress
Autor: Gruszczyńska-Malec Grażyna, Rutkowska Monika
ISBN: 978-8-3208-2046-1
stron: 228, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,40 zł (poprzednio: 54,25 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,85 zł)
ISBN: 978-8-3208-2046-1
stron: 228, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,40 zł (poprzednio: 54,25 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,85 zł)
Tagi: Zarządzanie
Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w realizacji procesów wiedzy, tj. pozyskiwania, rozwoju, dzielenia się, gromadzenia, wykorzystywania i ochrony wiedzy.
Autorki przedstawiły:
- specyfikę organizacji funkcjonującej w gospodarce opartej na wiedzy;
- kategorie wiedzy przedsiębiorstwa;
- zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; k
- lasyfikację strategii zarządzania wiedzą;
- strategie zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną w polskich przedsiębiorstwach.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej.
Osoby które kupowały "Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)