reklama - zainteresowany?

Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne - Onepress

Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne
Autor: Gruszczyńska-Malec Grażyna, Rutkowska Monika
ISBN: 978-8-3208-2046-1
stron: 228, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 43,40 zł (poprzednio: 54,25 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,85 zł)

Dodaj do koszyka Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne

Tagi: Zarządzanie

Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w realizacji procesów wiedzy, tj. pozyskiwania, rozwoju, dzielenia się, gromadzenia, wykorzystywania i ochrony wiedzy.

Autorki przedstawiły:

  • specyfikę organizacji funkcjonującej w gospodarce opartej na wiedzy;
  • kategorie wiedzy przedsiębiorstwa;
  • zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; k
  • lasyfikację strategii zarządzania wiedzą;
  • strategie zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną w polskich przedsiębiorstwach.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej.

Dodaj do koszyka Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne

 

Osoby które kupowały "Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.