reklama - zainteresowany?

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - Onepress

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
Autor: Artur Modliński
ISBN: 9788381426190
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,54 zł (poprzednio: 39,43 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,89 zł)

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Tagi: Zarządzanie

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.

Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

 

Osoby które kupowały "Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.