Strategie i praktyki sprawnego działania. Lean, Six Sigma i inne - Onepress
ISBN: 978-8-3011-8618-0
stron: 502, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 57,82 zł (poprzednio: 68,83 zł)
Oszczędzasz: 16% (-11,01 zł)
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Dzięki licznym przykładom zaczerpniętym z polskich przedsiębiorstw oraz dobrym poradom autora ten cel został w pełni zrealizowany.
Autor omawia modne obecnie metody zarządzania, takie jak lean management – dostosowanie przedsiębiorstwa do warunków panujących w otoczeniu przez racjonalizację działań i struktur, kaizen – ciągłe udoskonalanie procesów dzięki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje również filozofię six sigma. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach z polskich przedsiębiorstw co zwiększa praktyczny charakter publikacji.
Adam Hamrol - profesor zwyczajny doktor habilitowany inżynier; od 2005 roku Rektor Politechniki Poznańskiej, w latach 1999-2005 Dziekan Wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej; uznany w kraju i za granicą autorytet w zakresie inżynierii jakości i zarządzania jakością; stypendysta Fundacji Alexandra von Humboldta (staże naukowe i dydaktyczne w Niemczech, Anglii, Irlandii i Włoszech), autor podręczników i ponad 150 publikacji naukowych w czasopismach krajowych i zagranicznych. Posiada wieloletnią praktykę w przedsiębiorstwach. Pracował w firmach doradczych i brał udział w największych projektach.
Osoby które kupowały "Strategie i praktyki sprawnego działania. Lean, Six Sigma i inne", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)