reklama - zainteresowany?

Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie - Onepress

Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie
ebook
Autor: Marek Staniszewski
ISBN: 978-83-246-4458-2
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,45 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-17,55 zł)

Dodaj do koszyka Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie

Tagi: Kompetencje osobiste | ZarzÄ…dzanie

Albowiem można zaobserwować, że ludzie w różny sposób zdążają do celu, jaki każdy ma przed sobą, to jest do sławy i bogactwa: jeden oględnie, inny gwałtownie, jeden przemocą, inny podstępem, jeden cierpliwie, inny niecierpliwie -- a każdy tymi różnymi sposobami może tam dojść.
Niccoló Machiavelli, Książę

Gdyby w Twoim otoczeniu łatwe do przewidzenia było powiązanie przyczyn i skutków, gry konkurencyjne zawsze odbywały się zgodnie z zachowaniem zasad fair play, działania konsumentów cechowały racjonalizm i zdrowy rozsądek, światowa ekonomia nie płatała figli w najmniej odpowiednich momentach, a wolny rynek charakteryzował się wiecznym ładem, przejrzystą strukturą i ustalonymi zasadami, właśnie wtedy nie potrzebowałbyś strategii. I tylko wtedy.

Twój światopogląd strategiczny powstaje w warunkach chaosu, nieładu i braku uporządkowania. Przeszłość w żaden sposób nie pomaga w zrozumieniu sytuacji obecnej, nie mówiąc już o próbie przewidzenia tego, co może zdarzyć się jutro. Żyjesz w rzeczywistości pełnej napięć, niepewności i oczekiwania na nieznane. W rzeczywistości fascynującej i wymagającej. W świecie, w którym albo Ty przechytrzysz rynek, albo on przechytrzy Ciebie. Każda decyzja, posunięcie czy nawet ruch jedynie zwiększają ogólne zamieszanie. Co więc powinieneś zrobić? Czekać, aż wszystko minie? Nie minie. Walczyć wręcz? Zawsze znajdą się silniejsi. Przekonywać i tłumaczyć? Wszędzie roi się od słów. Rozwiązanie jest jedno... Fortel!


Od strategii do działania:
  • akcja i jej konsekwencje, czyli filozofia czynu;
  • manewr taktyczny jako część strategicznego myÅ›lenia;
  • porażka i niepowodzenie szansÄ… na sukces;
  • zdobywanie przewagi nad konkurencjÄ…;
  • relacje z konsumentami i prosumentami (klientami trochÄ™ bardziej...);
  • różne rodzaje strategii i podejmowanych aktywnoÅ›ci.

Autor o swojej książce >>



Patroni medialni:

Nowoczesna Firma, Media Run, Stowarzyszenie komunikacji marketingowej, Pomorski-Biznes.pl, Brief

Dodaj do koszyka Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie

 

Osoby które kupowały "Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Techniki wpÅ‚ywu. Kurs video. BroÅ„ siÄ™ przed manipulacjÄ… i skutecznie przekonuj innych
  • Angielski w korpoÅ›wiecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w Å›rodowisku zawodowym

Dodaj do koszyka Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie

Spis treści

Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie eBook -- spis treści

Dlaczego "Strategiczny podstęp"? (9)

CZĘŚĆ PIERWSZA: INSPIRACJE

Dlaczego potrzebujemy dziś strategicznego światopoglądu? (13)

Czym jest strategia i skÄ…d pochodzi? (19)

Clausewitz czy Gandhi? (35)

Kryzys jako szansa na rozwinięcie skrzydeł (51)

Nie bądźcie pazerni! I pozwólcie się znaleźć (61)

Wielki kawowy mit albo jak zarządzać znaczeniem marki (77)

CZĘŚĆ DRUGA: DYWAGACJE

Czego słuchała Joanna d'Arc? Czyli estetyczna strona konsumpcji (95)

Jednoosobowe nisze rynkowe - czas na prosumentów (111)

"Pokażcie nogi!". Rola prognoz i badań w procesie decyzyjnym (119)

Bawcie i straszcie, ale nie pozwólcie na nudę! (139)

CZĘŚĆ TRZECIA: INKLINACJE

Krawiec na plaży. Teoria Adama Smitha a sztuka prezentowania wartości (155)

Miernota czy strategiczna brawura? (175)

PrzetrwajÄ… tylko najstosowniejsi, czyli darwinowska walka o byt (189)

Bibliografia (205)

Dodaj do koszyka Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.