reklama - zainteresowany?

Strategiczne zarządzanie innowacjami - Onepress

Strategiczne zarządzanie innowacjami
Autor: Żebrowski Michał, Waćkowski Kazimierz
ISBN: 978-8-3764-1459-1
stron: 192, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,29 zł (poprzednio: 39,87 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,58 zł)

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie innowacjami

Tagi: Zarządzanie

Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa się, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiębiorstw, a z drugiej brak badań i publikacji w języku polskim poświęconych problematyce strategii konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw IT.

Niniejsza książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzględniając specyfikę mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierają się na obszernej literaturze tematu oraz na własnych badaniach empirycznych dotyczących przedsiębiorstw IT. Taki sposób ujęcia tematu ułatwia zastosowanie proponowanych rozwiązań metodycznych w rzeczywistych projektach.


Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie innowacjami

 

Osoby które kupowały "Strategiczne zarządzanie innowacjami", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie innowacjami

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie innowacjami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.