reklama - zainteresowany?

Strategia konkurencji - Onepress

Strategia konkurencji
Autor: Porter Michael E.
Tłumaczenie: Ehrlich Andrzej
ISBN: 978-8-3621-9578-7
stron: 460, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,91 zł (poprzednio: 69,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,75 zł)

Dodaj do koszyka Strategia konkurencji

Tagi: Zarządzanie

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.

Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.

Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.

Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:

  • teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
  • techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
  • tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
  • analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
  • warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
  • prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.

Dodaj do koszyka Strategia konkurencji

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategia konkurencji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.