Strategia. Od planu do sieci - Onepress
ISBN: 978-8-3769-5392-2
stron: 180, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,76 zł
W monografii zaproponowano projekcję rozwoju zarządzania strategicznego w ostatnich 60 latach. Podstawą prezentowanej sekwencji podejść do strategii były analiza osiągnięć naukowo-badawczych powstałych w opisywanym okresie, szczególnie tych mających miejsce w Stanach Zjednoczonych, a także kilkunastoletnie doświadczenia autora związane ze studiowaniem teorii, z obserwowaniem i analizowaniem praktyki strategii. Analizowany w monografii historyczny okres rozwoju zarządzania strategicznego pozwolił autorowi na wyodrębnienie pięciu głównych podejść do formułowania strategii. Wyróżniono je przede wszystkim ze względu na rodzaj dominującej w nich renty ekonomicznej. Autora interesowały więc ujęcia strategii i historyczne (klasyczne), i aktualnie obowiązujące. Dodatkowe pytanie stawiane w pracy dotyczy również związków między naukami o zarządzaniu a ekonomią.
Osoby które kupowały "Strategia. Od planu do sieci", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)