reklama - zainteresowany?

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Onepress

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
ebook
Autor: Krzysztof Świeszczak
ISBN: 978-83-814-2888-0
stron: 218, Format: ebook
Data wydania: 2020-06-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,10 zł (poprzednio: 21,38 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,28 zł)

Dodaj do koszyka Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta | Zasoby ludzkie (HR)

W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.

Dodaj do koszyka Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

 

Osoby które kupowały "Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.