Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Onepress
ISBN: 9788381428873
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 36,77 zł (poprzednio: 42,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,99 zł)
W książce zidentyfikowano czynniki determinujÄ…ce poszanowanie standardów etycznych, a nastÄ™pnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowaÅ„ przez obecnych i przyszÅ‚ych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliÅ‚y wyodrÄ™bnić nastÄ™pujÄ…ce zmienne: obawÄ™ przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawÄ™ przed marginalizacjÄ… pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skÅ‚onność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skÅ‚onność do przerzucania na klienta odpowiedzialnoÅ›ci za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski pÅ‚ynÄ…ce z analiz mogÄ… stać siÄ™ podstawÄ… do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleÅ„ dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić siÄ™ do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.
Osoby które kupowały "Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)