reklama - zainteresowany?

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Onepress

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor: Krzysztof Åšwieszczak
ISBN: 9788381428873
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,77 zł (poprzednio: 42,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,99 zł)

Dodaj do koszyka Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta | Zasoby ludzkie (HR)

W książce zidentyfikowano czynniki determinujÄ…ce poszanowanie standardów etycznych, a nastÄ™pnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowaÅ„ przez obecnych i przyszÅ‚ych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliÅ‚y wyodrÄ™bnić nastÄ™pujÄ…ce zmienne: obawÄ™ przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawÄ™ przed marginalizacjÄ… pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skÅ‚onność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skÅ‚onność do przerzucania na klienta odpowiedzialnoÅ›ci za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski pÅ‚ynÄ…ce z analiz mogÄ… stać siÄ™ podstawÄ… do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleÅ„ dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić siÄ™ do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.

Dodaj do koszyka Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

 

Osoby które kupowały "Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.