Sprzedaż i dystrybucja - Onepress
Tłumaczenie: Magdalena Szymańska-Pericleous
ISBN: 978-83-7802-044-8
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2010-04-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,69 zł (poprzednio: 19,64 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,95 zł)
Seria: Praktyka (i teoria) biznesu
Ten praktyczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji.
Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie. Jej zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców we
wszystkich procesach decyzyjnych.
"Sprzedaż i dystrybucja" składa się z trzech części:
- Część pierwsza zajmuje się strategią, organizacją oraz wszystkimi etapami procesu dystrybucji.
- Część druga traktuje o bezpośrednim kontakcie z klientem i strategiach negocjacyjnych.
- Cześć trzecia omawia zarządzanie dystrybucja, wskazuje, jak nią skutecznie kierować, jak dopasowywać się do potrzeb klienta oraz czego wymagać od pracowników dystrybucji. Można tu także znaleźć wiele cennych informacji o systemie CRM.
Z tej publikacji czytelnik dowie się również, na czym polega fenomen customeyes, czyli patrzenia na świat oczami klienta. Jej wartością są także liczne przykłady pochodzące z życia autora, wynikające z praktyki handlowej, konsultacji i pytań
zadawanych przez klientów.
Osoby które kupowały "Sprzedaż i dystrybucja", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)