reklama - zainteresowany?

Spotkania biznesowe - Onepress

Spotkania biznesowe
ebook
Autor: Brian Tracy
Tłumaczenie: Konrad Pawłowski
ISBN: 978-83-8087-173-1
stron: 96, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,92 zł (poprzednio: 24,59 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,67 zł)

Dodaj do koszyka Spotkania biznesowe

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Twoja kariera

Spotkania nie sÄ… stratÄ… czasu, jeÅ›li sÄ… wÅ‚aÅ›ciwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiÄ…tków lat dziaÅ‚aÅ„ konsultingowych na caÅ‚ym Å›wiecie, bezpoÅ›rednio nauczyÅ‚ siÄ™, co jest ważne, by byÅ‚y one efektywne. W tym zwiÄ™zÅ‚ym poradniku dzieli siÄ™ on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania staÅ‚y siÄ™ znacznie lepszymi narzÄ™dziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysÅ‚ów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz siÄ™ z niego jak:

  • OkreÅ›lić agendÄ™ spotkania.
  • Ustalić strukturÄ™ ze wzglÄ™du na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, sÅ‚użące do rozwiÄ…zywania problemów, wewnÄ™trzne lub zewnÄ™trzne.
  • Panować nad dyskusjÄ….
  • Unikać niebezpieczeÅ„stwa grupowego myÅ›lenia.
  • Doprowadzać do wyciÄ…gania wniosków.
  • Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialnoÅ›ci i ustalać terminy.
  • Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
  • I dużo, dużo wiÄ™cej.

Ta książka zajmuje siÄ™ dwoma rodzajami spotkaÅ„. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jednÄ… osobÄ… lub maÅ‚Ä… grupÄ… ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynnoÅ›ci lub wykonywać inne zadania zwiÄ…zane z kierowaniem.

DziÄ™ki zapoznaniu siÄ™ z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dziÄ™ki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejÄ™tność, która jest jednÄ… z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i bÄ™dziesz mógÅ‚ wykorzystać czterdzieÅ›ci procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiÄ…ganie lepszych rezultatów.

Spotkania to zarzÄ…dzanie w dziaÅ‚aniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie byÅ‚y efektywne i satysfakcjonujÄ…ce dla wszystkich uczestników.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na Å›wiecie. OtworzyÅ‚, zbudowaÅ‚, zarzÄ…dzaÅ‚ i kierowaÅ‚ 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria sÄ… specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje siÄ™ je jako „inspirujÄ…ce, zabawne, informujÄ…ce i motywujÄ…ce”. Tracy pracowaÅ‚ z ponad 500 korporacjami, wygÅ‚osiÅ‚ ponad 2000 wykÅ‚adów i przemawiaÅ‚ dla ponad 2 000 000 ludzi.

Dodaj do koszyka Spotkania biznesowe

 

Osoby które kupowały "Spotkania biznesowe", wybierały także:

  • 52 inspiruj
  • 52 inspiruj
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Spotkania biznesowe

Spis treści

Spotkania biznesowe eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wstęp

1. Rodzaje spotkań

2. Zdefiniuj cel spotkania

3. Spotkania jako inwestycja organizacji

4. Określ agendę spotkania

5. Jak prowadzić spotkanie?

6. Uczestnictwo w spotkaniach

7. Spotkania sÅ‚użące rozwiÄ…zywaniu problemów

8. Model podejmowania decyzji

9. Problemy podczas spotkań

10. Przyczyny nieefektywnych spotkań

11. Spotkania indywidualne

12. Spotkania służące delegowaniu zadań

13. Spotkania poza biurem

14. Organizowanie spotkań wewnętrznych

15. Organizowanie spotkań zewnętrznych

16. Aranżacja sali

17. Prezentacje podczas spotkań

18. Budowanie wiary w siebie podczas spotkań

19. Działanie prawa Parkinsona podczas spotkań

20. Porady dotyczące osobistej efektywności

21. Spotkania jako zarządzanie w działaniu

Podsumowanie

O autorze

Dodaj do koszyka Spotkania biznesowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.