reklama - zainteresowany?

Spotkania biznesowe - Onepress

Spotkania biznesowe
mp3
Autor: Brian Tracy
Tłumaczenie: Konrad Pawłowski
ISBN: 978-83-8087-176-2
Format: mp3
Data wydania: 2018-06-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,29 zł (poprzednio: 19,88 zł)
Oszczędzasz: 8% (-1,59 zł)

Dodaj do koszyka Spotkania biznesowe

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak:

  • Określić agendę spotkania.
  • Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne.
  • Panować nad dyskusją.
  • Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia.
  • Doprowadzać do wyciągania wniosków.
  • Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy.
  • Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
  • I dużo, dużo więcej.

Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.

Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł wykorzystać czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiąganie lepszych rezultatów.

Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Dodaj do koszyka Spotkania biznesowe

 

Osoby które kupowały "Spotkania biznesowe", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Spotkania biznesowe

Spis treści

Spotkania biznesowe Audiobook -- spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Rodzaje spotkań

Rozdział 2. Zdefiniuj cel spotkania

Rozdział 3. Spotkania jako inwestycja organizacji

Rozdział 4. Określ agendę spotkania

Rozdział 5. Jak prowadzić spotkanie?

Rozdział 6. Uczestnictwo w spotkaniach

Rozdział 7. Spotkania służące rozwiązywaniu problemów

Rozdział 8. Model podejmowania decyzji

Rozdział 9. Problemy podczas spotkań

Rozdział 10. Przyczyny nieefektywnych spotkań

Rozdział 11. Spotkania indywidualne

Rozdział 12. Spotkania służące delegowaniu zadań

Rozdział 13. Spotkania poza biurem

Rozdział 14. Organizowanie spotkań wewnętrznych

Rozdział 15. Organizowanie spotkań zewnętrznych

Rozdział 16. Aranżacja Sali

Rozdział 17. Prezentacje podczas spotkań

Rozdział 18. Budowanie wiary w siebie podczas spotkań

Rozdział 19. Działanie prawa Parkinsona podczas spotkań

Rozdział 20. Porady dotyczące osobistej efektywności

Rozdział 21. Spotkania jako zarządzanie w działaniu

Podsumowanie

O autorze

Dodaj do koszyka Spotkania biznesowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.