Sieci w gospodarce - Onepress
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci.
Autorzy książki pracownicy i współpracownicy Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce.
Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na:
- zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce,
- dobrach sieciowych,
- sieciach przedsiębiorstw,
- zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach
- znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz
- wpływie sieci na strategie firm.
W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów wyższych uczelni różnych typów, ale może też być przydatna dla menedżerów i przedsiębiorców.
Osoby które kupowały "Sieci w gospodarce", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)