reklama - zainteresowany?

Sieci w gospodarce - Onepress

Sieci w gospodarce
ISBN: 978-8-3208-2071-3
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)

Dodaj do koszyka Sieci w gospodarce

Tagi: Zarządzanie

Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci.

Autorzy książki pracownicy i współpracownicy Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce.

Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na:

  • zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce,
  • dobrach sieciowych,
  • sieciach przedsiębiorstw,
  • zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach
  • znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz
  • wpływie sieci na strategie firm.

W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów wyższych uczelni różnych typów, ale może też być przydatna dla menedżerów i przedsiębiorców.

Dodaj do koszyka Sieci w gospodarce

Spis treści

Dodaj do koszyka Sieci w gospodarce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.