reklama - zainteresowany?

Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji - Onepress

Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji
Autor: Hogan Kevin
TÅ‚umaczenie: Stefaniak Klaudia, Åšroda Jacek
ISBN: 978-8-3781-8490-4
stron: 240, okładka: twarda
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,30 zł (poprzednio: 39,88 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,58 zł)

Dodaj do koszyka Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji

Tagi: Kompetencje osobiste | Perswazja i NLP

Choć brzmi to jak banał, czasem jedna rozmowa może zmienić całe twoje życie, zdecydować o tym, ile będziesz zarabiać, czy zdobędziesz wymarzoną pracę lub korzystny kontrakt. Książka ta wyjaśnia tajniki procesu decyzyjnego i pokazuje, jak dyskretnie przekonywać innych, by wybrali właśnie ciebie.

Dzięki niej poznasz 52 supertechniki perswazji i dowiesz się m.in., jak:
- wpływać na podświadomość innych, by zwiększać sprzedaż lub skutecznie promować produkt;
- rozpoznawać skróty myÅ›lowe, które stojÄ… za decyzjami;
- zadawać pytania tak, by dać rozmówcy poczucie kontroli, a sobie możliwość speÅ‚nienia jego oczekiwaÅ„.

Jeśli wprowadzisz w życie opisane tu oryginalne metody wywierania wpływu, zobaczysz, że potrafisz przekonać każdą osobę do tego, na czym ci zależy.

Dodaj do koszyka Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji

 

Osoby które kupowały "Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.