reklama - zainteresowany?

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone - Onepress

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
mp3
Autor: Katarzyna Pietroń
ISBN: 978-83-283-7451-5
stron: 240, Format: mp3
Data wydania: 2020-12-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 29,32 zł)
Oszczędzasz: 56% (-16,42 zł)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Kogo słychać, tego słuchają

Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych narzędzi wspomagających, chwytów i sztuczek, jakie stosują dobrzy mówcy. To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niektórym ludziom zdolność do przyciągania uwagi audytorium przychodzi z łatwością, inni muszą praktykować wiele lat, by się tego nauczyć.

Jedni i drudzy nie osiągną sukcesu, jeśli nie będzie ich dobrze słychać. Nawet najbardziej fascynująca opowieść, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, głosem drżącym i niepewnym swojej mocy, mową niewyraźną czy wręcz niezrozumiałą, nie dotrze do odbiorcy! Na szczęście właściwej emisji głosu także można się nauczyć. Dzięki zasadom i ćwiczeniom zawartym w tej książce poprawisz dykcję i modulację głosu. Nauczysz się radzić sobie z tremą i zaprzęgniesz towarzyszące wystąpieniom emocje do pracy na Twoją rzecz. Dowiesz się, jak przygotować się do przemawiania i jak wzbudzić w sobie charyzmę, za którą chętnie podążą Twoi słuchacze.

Nowe wydanie zostało poszerzone o strategię kreowania wizerunku.

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

 

Osoby które kupowały "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.