reklama - zainteresowany?

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać - Onepress

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać
ebook
Autor: Katarzyna Pietroń
ISBN: 978-83-283-2641-5
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Prezentacje

Przez ucho do serca

Dlaczego pewnych ludzi sÅ‚uchamy jak zaczarowani, a przy innych zasypiamy po piÄ™ciu minutach? Może ci pierwsi mówiÄ… mÄ…drzej? Ciekawiej? A może: Å‚adniej, pÅ‚ynniej, dynamiczniej? Tak, to wÅ‚aÅ›nie to — po prostu mówiÄ… lepiej! ZdajÄ… sobie sprawÄ™ z tego, że gÅ‚os, sposób jego modulacji, odpowiednie wznoszenie siÄ™ i opadanie tonu to ich najsilniejsza broÅ„ osobista. UżywajÄ… jej, by zjednać sobie ludzi. MyÅ›lisz, że umiejÄ™tność czarowania gÅ‚osem opanowali ot tak, bez wysiÅ‚ku? Mylisz siÄ™! Przemawianie to sztuka, którÄ… należy stale doskonalić. Wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo oznacza, że każdy (nawet najgorszy) mówca ma szansÄ™ na sukces na miarÄ™ Cycerona. OczywiÅ›cie pod warunkiem, że pozna i wdroży odpowiednie techniki dziaÅ‚ania.

Głos to główne narzędzie kreowania własnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedłużeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. Głos działa prawidłowo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciała i naszych odczuć, zareaguje na to bardzo wyraźnie w postaci fizycznych dolegliwości. W związku z tym emisja głosu to cały zestrój zjawisk wymagających świadomego treningu i szkolenia...
(Ze wstępu do pierwszego wydania książki)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

 

Osoby które kupowały "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Spis treści

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać eBook -- spis treści

Wstęp (9)

Rozdział 1. Wykorzystywanie głosu w tworzeniu wizerunku (11)

  • ZwiÄ…zek mowy i muzyki (13)
  • Dykcja i modulacja gÅ‚osu (14)
  • Ekspresja wypowiedzi (16)
  • Radzenie sobie z tremÄ… (18)

Rozdział 2. O technikach emisji głosu (23)

  • Rozgrzewka (23)
  • Oddech (24)
  • Aparat fonacyjny (32)
  • Rodzaje inicjowania dźwiÄ™ku (33)
  • Aparat artykulacyjny (38)

Rozdział 3. Dykcja i kultura żywego słowa (49)

  • Oddychanie (49)
  • Tempo mowy a poprawność dykcji (51)
  • Artykulacja gÅ‚osek (53)
  • ZnieksztaÅ‚cenia brzmienia gÅ‚osek (62)

Rozdział 4. Głos, emocje i charyzma (71)

  • Wysokość gÅ‚osu (71)
  • Modulacja (72)
  • Praca z mikrofonem (73)
  • Rezonatory (74)
  • Inteligencja emocjonalna (77)
  • UmiejÄ™tnoÅ›ci aktorskie (80)
  • Mówca skuteczny to mówca charyzmatyczny. Wybrane koncepcje i techniki (83)

Rozdział 5. Głos pod wpływem stresu (91)

  • PrzykÅ‚ady wadliwej postawy i jej wpÅ‚yw na jakość pracy gÅ‚osem (92)
  • Sposoby redukowania wpÅ‚ywu stresu na gÅ‚os (93)
  • Technika Alexandra (95)
  • Metoda Schultza (103)
  • Ćwiczenia (104)

Rozdział 6. Ćwiczenia i porady (107)

  • Wymawianie trudnych sylab, wyrazów i zdaÅ„ (108)
  • Trudne wierszyki i rymowanki (117)
  • Rozgrzewka gÅ‚osu (138)
  • Wprawki (142)
  • Afirmacje (145)
  • Problemy z gÅ‚osem (151)
  • Åšwiadome sÅ‚uchanie siebie i innych (157)
  • GÅ‚os a pÅ‚eć (159)
  • Nawyki żywieniowe (160)
  • Problemy zdrowotne (162)
  • Inne problemy zwiÄ…zane z emisjÄ… gÅ‚osu (165)

Aneks. Zdaniem ekspertów (169)

  • MaÅ‚gorzata KrupiÅ„ska, Dbajmy o poprawność wspóÅ‚czesnej wymowy polskiej - apel logopedy (169)
  • Grażyna Matyszkiewicz, Wybrane problemy wymowy polskiej (179)
  • Halina ZgóÅ‚kowa, Dlaczego retoryka? (196)

Słowniczek pojęć (213)

Zakończenie (219)

O autorce (227)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.