reklama - zainteresowany?

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać - Onepress

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać
mp3
Autor: Katarzyna Pietroń
ISBN: 978-83-283-2716-0
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2016-05-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 29,32 zł)
Oszczędzasz: 56% (-16,42 zł)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Prezentacje

Przez ucho do serca

Dlaczego pewnych ludzi słuchamy jak zaczarowani, a przy innych zasypiamy po pięciu minutach? Może ci pierwsi mówią mądrzej? Ciekawiej? A może: ładniej, płynniej, dynamiczniej? Tak, to właśnie to — po prostu mówią lepiej! Zdają sobie sprawę z tego, że głos, sposób jego modulacji, odpowiednie wznoszenie się i opadanie tonu to ich najsilniejsza broń osobista. Używają jej, by zjednać sobie ludzi. Myślisz, że umiejętność czarowania głosem opanowali ot tak, bez wysiłku? Mylisz się! Przemawianie to sztuka, którą należy stale doskonalić. Wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo oznacza, że każdy (nawet najgorszy) mówca ma szansę na sukces na miarę Cycerona. Oczywiście pod warunkiem, że pozna i wdroży odpowiednie techniki działania.

Głos to główne narzędzie kreowania własnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedłużeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. Głos działa prawidłowo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciała i naszych odczuć, zareaguje na to bardzo wyraźnie w postaci fizycznych dolegliwości. W związku z tym emisja głosu to cały zestrój zjawisk wymagających świadomego treningu i szkolenia...
(Ze wstępu do pierwszego wydania książki)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

 

Osoby które kupowały "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Spis treści

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać Audiobook -- spis treści

Wstęp (9)

Rozdział 1. Wykorzystywanie głosu w tworzeniu wizerunku (11)

  • Związek mowy i muzyki (13)
  • Dykcja i modulacja głosu (14)
  • Ekspresja wypowiedzi (16)
  • Radzenie sobie z tremą (18)

Rozdział 2. O technikach emisji głosu (23)

  • Rozgrzewka (23)
  • Oddech (24)
  • Aparat fonacyjny (32)
  • Rodzaje inicjowania dźwięku (33)
  • Aparat artykulacyjny (38)

Rozdział 3. Dykcja i kultura żywego słowa (49)

  • Oddychanie (49)
  • Tempo mowy a poprawność dykcji (51)
  • Artykulacja głosek (53)
  • Zniekształcenia brzmienia głosek (62)

Rozdział 4. Głos, emocje i charyzma (71)

  • Wysokość głosu (71)
  • Modulacja (72)
  • Praca z mikrofonem (73)
  • Rezonatory (74)
  • Inteligencja emocjonalna (77)
  • Umiejętności aktorskie (80)
  • Mówca skuteczny to mówca charyzmatyczny. Wybrane koncepcje i techniki (83)

Rozdział 5. Głos pod wpływem stresu (91)

  • Przykłady wadliwej postawy i jej wpływ na jakość pracy głosem (92)
  • Sposoby redukowania wpływu stresu na głos (93)
  • Technika Alexandra (95)
  • Metoda Schultza (103)
  • Ćwiczenia (104)

Rozdział 6. Ćwiczenia i porady (107)

  • Wymawianie trudnych sylab, wyrazów i zdań (108)
  • Trudne wierszyki i rymowanki (117)
  • Rozgrzewka głosu (138)
  • Wprawki (142)
  • Afirmacje (145)
  • Problemy z głosem (151)
  • Świadome słuchanie siebie i innych (157)
  • Głos a płeć (159)
  • Nawyki żywieniowe (160)
  • Problemy zdrowotne (162)
  • Inne problemy związane z emisją głosu (165)

Aneks. Zdaniem ekspertów (169)

  • Małgorzata Krupińska, Dbajmy o poprawność współczesnej wymowy polskiej - apel logopedy (169)
  • Grażyna Matyszkiewicz, Wybrane problemy wymowy polskiej (179)
  • Halina Zgółkowa, Dlaczego retoryka? (196)

Słowniczek pojęć (213)

Zakończenie (219)

O autorce (227)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.