reklama - zainteresowany?

Serce, inteligencja, odwaga i szczęście - Onepress

Serce, inteligencja, odwaga i szczęście
ebook
Autor: Richard J. Harrington, Tsun-Yan Hsieh, Anthony K. Tjan
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-774-6678-0
stron: 300, Format: ebook
Data wydania: 2013-11-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,90 zł

Dodaj do koszyka Serce, inteligencja, odwaga i szczęście

Tagi: Zarządzanie

JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIĘBIORCY?

Czy dysponujesz cechami niezbędnymi do zbudowania wspaniałej firmy?
Trzej znani przedsiębiorcy i liderzy – obecnie inwestorzy kapitałowi i doradcy kadry kierowniczej – dzielą się w tej książce swoimi doświadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji różnych przedsiębiorców. Okazuje się, iż osoby, które z sukcesem osiągają swoje cele mają ze sobą wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście.
Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy – od młodych założycieli swoich firm po doświadczonych prezesów – łączą w sobie w jakimś stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W każdym z nas któryś z tych elementów przeważa – jeden zawsze jest dominujący i ma największy wpływ na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element pozwoli ci zyskać większą samoświadomość i zwiększy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju własnej firmy.
A więc, czy kierujesz się przede wszystkim:
sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks?
inteligencją, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett?
odwagą, tak jak Nelson Mandela lub twórca VirginGroup, Richard Branson?
a może najistotniejsze w twoim przypadku jest szczęście, które sprzyjało takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezesowi firmy Zappos (oraz zaskakująco wielu innym przedsiębiorcom odnoszącym sukcesy)?
Niniejsza książka zawiera także pierwszy test atrybutów przedsiębiorczości, EntrepreneurialAptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadać swój profil.
Chociaż nie ma jednego słusznego przepisu na osiągnięcie sukcesu w biznesie, ta książka pomoże zrozumieć, które cechy należy „podkręcić”, a które nieco „wygasić”, aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał. Dowiesz się także, które cechy są najbardziej i najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na różnych etapach rozwoju firmy. Nauczysz się nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudować lepszą firmę, ale też jak przenieść swój naturalny styl przywódczy na wyższy poziom.
O Autorach
ANTHONY K. TJANjest Partnerem Zarządzającym firmy typu venture capitalCue Ball oraz założycielem pionierskiej grupy doradczej w Internecie ZEFER. Anthony był także partnerem i wiceprezesem ParthenonGroup.
RICHARD J. HARRINGTON jest prezesemfirmy Cue Ball. Dig rozpoczął karierę jako właściciel niewielkiej firmy;gdy został prezesem Thomas Corporation przekształcił ten zdywersyfikowany holding w Thomson Reuters, największą na świecie korporację świadczącą usługi informacyjne.
TSUN-YAN HSIEH to szanowane guru w świecie biznesu, który dzięki swojej trzydziestoletniej karierze, między innymi na stanowisku dyrektora McKinsey i prezesa LinHartGroup, stał się cenionym doradcą założycieli, prezesów i członków zarządów firm w obu Amerykach i w Azji.

Dodaj do koszyka Serce, inteligencja, odwaga i szczęście

 

Osoby które kupowały "Serce, inteligencja, odwaga i szczęście", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Serce, inteligencja, odwaga i szczęście

Spis treści

Serce, inteligencja, odwaga i szczęście eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Opinie na temat książki
  • Strona tytułowa
  • Dedykacja
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Nasz CEL oraz krótki przewodnik po tej książce
    • Kilka ostatnich uwag
  • 1 Cechy i rodzaje WIELKICH biznesmenów
    • Serce (ang. Heart)
    • Inteligencja (ang. Smarts)
    • Odwaga (ang. Guts)
    • Szczęście (ang. Luck)
  • 2 SERCE: Zwyciężaj sercem
    • Cel i pasja
    • Znaczenie poczucia celu i pasji
    • Największa miłość wymaga poświęceń
    • Niuanse, czy liczy się każdy drobiazg
    • Czym serce nie jest
      • Serce to nie pożądanie
      • Serce nie sprowadza się wyłącznie do ciężkiej pracy
    • Założyciele serce przede wszystkim
      • 60 procent założycieli to ludzie kierujący się sercem
      • Założyciel najwyższy tytuł i największe pieniądze
    • Ograniczenia serca
    • Rola serca w biznesie podsumowanie
    • Podsumowanie rozdziału
  • 3 INTELIGENCJA: bo IQ to dopiero początek
    • Nabierz rozumu
    • Wiedza książkowa
    • Mądrość życiowa (uliczna)
    • Inteligencja społeczna mądrość wynikająca ze znajomości natury ludzkiej
    • Inteligencja kreatywna
    • Czy jest coś takiego jak nadmiar inteligencji?
    • A zwycięzcą jest umiejętność dostrzegania schematów: inteligencja biznesowa
    • Podsumowanie rozdziału
  • 4 ODWAGA: Jak stworzyć, utrzymać i rozwinąć firmę
    • Odwaga od podszewki
      • Odwaga inicjowania
      • Odwaga wytrwałości
      • Odwaga wprowadzania zmian
    • Odwaga inicjowania: podstawa realizacji zamierzeń
    • Odwaga wytrwałości: wytrwałość i upór w obliczu niepewności
    • Odwaga wprowadzania zmian: przystosowanie do środowiska
    • Manifestowanie odwagi
    • Odwaga, którą masz, i odwaga, którą możesz nabyć czego możemy nauczyć się od astronautów, sportowców i kardiochirurgów
      • Natura
      • Wychowanie i otoczenie
      • Odpowiednie wyszkolenie
    • Grupa wsparcia
    • Jakie to rozdroża czekają mnie w mojej biznesowej podróży?
      • Rozdroże: Konieczność skorygowania oryginalnej wizji i strategii
      • Rozdroże: Dylemat bogaty kontra król
      • Rozdroże: Kiedy zmienić członków zespołu, którzy byli z tobą od samego początku
      • Rozdroże: Czy mam dalej rozwijać firmę, czy też ją sprzedać?
      • Rozdroża i inne kluczowe problemy stojące przed osobami kierującymi się w biznesie przede wszystkim odwagą
    • Podsumowanie rozdziału
  • 5 Rola SZCZĘŚCIA W BUDOWANIU firmy
    • Definicja szczęśliwego nastawienia
    • Definicja szczęśliwej sieci
    • Rodzaje szczęścia
      • Głupie szczęście
      • Szczęście organiczne
      • Szczęście okolicznościowe
      • Dlaczego (i w jaki sposób) ignorancja może wspomagać szczęście
    • Rozwijanie szczęśliwego nastawienia
      • Pokora
      • Ciekawość intelektualna
      • Optymizm
    • Rozwijanie szczęśliwej sieci kontaktów
      • Szczęśliwe nastawienie, szczęśliwa sieć
    • Gdy pojawi się pech
    • Ostatnie słowa na temat szczęścia
    • Podsumowanie rozdziału
  • 6 BIZNESOWE archetypy i obrazoburcy
    • Cykl rozwoju firmy i archetypy biznesowe
    • Trzy archetypy biznesowe
      • Założyciel
      • Budowniczy
      • Odnowiciel
      • Obrazoburca
    • Podsumowanie rozdziału
  • 7 Podsumowanie
    • Serce
    • Inteligencja
    • Odwaga
    • Szczęście
    • Serce, inteligencja, odwaga i szczęście
    • Kiedy potrzebne jest serce
    • Kiedy potrzebna jest inteligencja
    • Kiedy potrzebna jest odwaga
    • Kiedy potrzebne jest szczęście
    • Zrozumienie ograniczeń własnego profilu HSGL
  • 8 Pytania pomagające wskazać Prawdziwą Północ
    • #1. Co tak naprawdę cię wstrzymuje?
    • #2. Wizja i cel
    • #3. Założenia, przekonania i wartości
    • #4. Jak uzyskać odpowiednią mieszankę różnych rodzajów inteligencji
    • #5. Czy potrzebujesz strategicznej kontroli?
    • #6. Odwaga
    • #7. Sprzedawać czy nie sprzedawać?
    • #8. Czy masz w sobie dość pokory?
    • #9. Sprzyjanie szczęściu przez optymizm i relacje
    • #10. Refleksja nad niepowodzeniem
  • 9 MANIFESTY MĄDROŚCI
    • Oto 8 Manifestów mądrości
    • 1 Manifest mądrości nr 1: Trzy złote zasady
      • Ludzie > Pomysł
      • Model biznesowy > Plan
      • Nisza rynkowa > Duży rynek
    • 2 Manifest mądrości nr 2: Bądź w czymś najlepszy
      • Najlepsza jakość
      • Największa opłacalność
      • Luksus i aspiracje
      • Każdy musi to mieć
      • Osiągnij nowy poziom!
    • 3 Manifest mądrości nr 3: Myśl z rozmachem, zacznij skromnie i rozwijaj się szybko
    • 4 Manifest mądrości nr 4: Stali klienci i związane z nimi przychody ułatwiają życie
    • 5 Manifest mądrości nr 5: Zdobądź odpowiedniego klienta
    • 6 Manifest mądrości nr 6: Proste zasady i pytania pozwalające zdobyć i zatrzymać najlepszych ludzi
    • 7 Manifest mądrości nr 7: Odpowiedzialność stanowi o kulturze twojej firmy
    • 8 Manifest mądrości nr 8: Wykorzystaj niepowodzenie
  • 10 E.A.T.: ankieta samooceny
    • Interpretacja wyników
  • Zakończenie
  • Podziękowania
  • O autorach

Dodaj do koszyka Serce, inteligencja, odwaga i szczęście

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.