reklama - zainteresowany?

Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie - Onepress

Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie
Autor: John P. Kotter, Dan S. Cohen
Tytuł oryginału: The Heart of Change: Real-Life Stories of How People Change Their Organizations
Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik, Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-0553-8
stron: 248, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-11-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,00 zł

Dodaj do koszyka Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

Tagi: Zarządzanie

Ewolucja i transformacja.
Od organizacyjnej małpy do homo administro

  • Wiatr zmian, czyli wykreuj inspirującą wizję
  • Oddane zastępy, czyli stwórz zgrany zespół
  • Potęga słowa, czyli rozmawiaj, tłumacz, deleguj
  • Z uporem do przodu, czyli nie poddawaj się i czekaj na sukces

Nasza gospodarka przeszła transformację systemową. Nie wszystkie firmy uporały się jeszcze z tym istotnym przeobrażeniem społeczno-ekonomicznym. Niejednostajne trendy, kapryśne gusty konsumentów, rosnąca w siłę konkurencja, nowe standardy zarządzania -- to wszystko składa się na menedżerską codzienność. Bez względu jednak na to, czy zarządzasz kolosem jedną nogą stojącym jeszcze w dawnym ustroju, czy jesteś kierownikiem rzutkiego zespołu młodych zapaleńców -- pewnym elementem Twojej pracy zawsze będzie widmo zmiany.

Książka "Sedno zmian..." jest innowacyjna, podobnie jak nasza rzeczywistość rynkowa. John P. Kotter i Dan S. Cohen zgłębiają istotę zmiany, starając się dotrzeć do samego serca procesu transformacji. Książka, oparta o wywiady przeprowadzone w ponad stu organizacjach będących w trakcie procesu transformacji, proponuje prostą, lecz prowokującą odpowiedź na pytanie: "W jaki sposób skutecznie i z sukcesem zmodyfikować naszą organizację". Radykalnie odbiega ona od tradycyjnego podejścia do zmiany -- podczas gdy znakomita większość firm sądzi, że powodzenie transformacji zależy od zmiany sposobu myślenia pracowników, autorzy wierzą, że kluczem do sukcesu jest wykorzystanie ich emocji.

  • Pokonywanie integralnych problemów długofalowej zmiany -- lęku, oporu, niezadowolenia
  • Przykłady i doświadczenia zawodowe najlepszych menedżerów transformacji na świecie
  • Słynne 8 kroków przeprowadzania zmian wprost z książki: "Jak przeprowadzić transformację firmy" Johna P. Kottera wraz z wyjaśnieniem
  • Szkolenie z zasad umiejętnego wywierania wpływu na innych i przekonywania ich do swoich racji

Nic nie jest bardziej pewne i stałe niż zmiana.

Dodaj do koszyka Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

 

Osoby które kupowały "Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

Spis treści

Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie -- spis treści

Przedmowa (9)

Podziękowania (13)

Wprowadzenie
Sedno zmian (15)

Krok 1
Uświadamianie pilności wprowadzania zmian (33)

Krok 2
Tworzenie zespołu kierującego zmianami (61)

Krok 3
Ustalanie odpowiedniej wizji (93)

Krok 4
Rzetelna komunikacja jako warunek zaangażowania zespołu (121)

Krok 5
Upełnomocnienie działania (143)

Krok 6
Niewielki, lecz szybki sukces (169)

Krok 7
Niepoddawanie się (189)

Krok 8
Utrwalanie zmian (209)

Zakończenie

Postrzeganie, odczucia, zmiana (229)

Skorowidz opisywanych historii (237)

O autorach (239)

Dodaj do koszyka Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.