Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? - Onepress
Tłumaczenie: Jacek Konieczny
ISBN: 9788301201524
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 89,00 zł
Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce! Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy: - ludzie, - strategia, - realizacja, - pieniądze. Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie. Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.
Osoby które kupowały "Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?", wybierały także:
- Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Kompendium zarządzania szkoleniami 14,50 zł, (2,90 zł -80%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Wprowadzenie. Narzędzia zwiększania skali
- 1. Ogólny zarys. Ludzie, strategia, realizacja, pieniądze
- 2. Przeszkody. Przywództwo, infrastruktura i marketing
- Zwiększanie skali. Ludzie
- Wprowadzenie. Ludzie
- 3. Liderzy. AOF i AOP twojej firmy
- 4. Zespół. Przyciąganie i zatrudnianie
- 5. Menedżerowie (coachowie). Utrzymywanie i rozwijanie (kształcenie) zespołu
- Zwiększanie skali. Strategia
- Wprowadzenie. Strategia
- 6. Rdzeń. Wartości, sens istnienia i kompetencje
- 7. 7 Warstw Strategii. Jak zdominować branżę
- 8. Jednostronicowy Plan Strategiczny. Narzędzie do planowania strategicznego
- Zwiększanie skali. Realizacja
- Wprowadzenie. Realizacja
- 9. Priorytet. Uwaga, linia mety i zabawa
- 10. Dane. Wzmacniająca prognoza
- 11. Rytm spotkań. Puls organizacji
- Zwiększanie skali. Pieniądze
- Wprowadzenie. Pieniądze
- 12. Pieniądze. Przyspieszenie przepływów pieniężnych
- 13. Księgowość. Napędzanie rentowności
- 14. Potęga Jednego. 7 najważniejszych dźwigni
- Co dalej? 5 rzeczy, które możecie zrobić już teraz
- Kluczowe zasoby Scaling Up
- Przypisy
- O autorze