reklama - zainteresowany?

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? - Onepress

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
ebook
Autor: Verne Harnish
Tłumaczenie: Jacek Konieczny
ISBN: 9788301201524
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 89,00 zł

Dodaj do koszyka Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Tagi: Zarządzanie

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce! Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy: - ludzie, - strategia, - realizacja, - pieniądze. Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie. Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Dodaj do koszyka Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

 

Osoby które kupowały "Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Spis treści

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Wprowadzenie. Narzędzia zwiększania skali
  • 1. Ogólny zarys. Ludzie, strategia, realizacja, pieniądze
  • 2. Przeszkody. Przywództwo, infrastruktura i marketing
  • Zwiększanie skali. Ludzie
    • Wprowadzenie. Ludzie
    • 3. Liderzy. AOF i AOP twojej firmy
    • 4. Zespół. Przyciąganie i zatrudnianie
    • 5. Menedżerowie (coachowie). Utrzymywanie i rozwijanie (kształcenie) zespołu
  • Zwiększanie skali. Strategia
    • Wprowadzenie. Strategia
    • 6. Rdzeń. Wartości, sens istnienia i kompetencje
    • 7. 7 Warstw Strategii. Jak zdominować branżę
    • 8. Jednostronicowy Plan Strategiczny. Narzędzie do planowania strategicznego
  • Zwiększanie skali. Realizacja
    • Wprowadzenie. Realizacja
    • 9. Priorytet. Uwaga, linia mety i zabawa
    • 10. Dane. Wzmacniająca prognoza
    • 11. Rytm spotkań. Puls organizacji
  • Zwiększanie skali. Pieniądze
    • Wprowadzenie. Pieniądze
    • 12. Pieniądze. Przyspieszenie przepływów pieniężnych
    • 13. Księgowość. Napędzanie rentowności
    • 14. Potęga Jednego. 7 najważniejszych dźwigni
  • Co dalej? 5 rzeczy, które możecie zrobić już teraz
  • Kluczowe zasoby Scaling Up
  • Przypisy
  • O autorze

Dodaj do koszyka Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.