reklama - zainteresowany?

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? - Onepress

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Autor: Verne Harnish
Tłumaczenie: Konieczny Jacek
ISBN: 9788301201371
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 74,59 zł (poprzednio: 88,80 zł)
Oszczędzasz: 16% (-14,21 zł)

Dodaj do koszyka Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Tagi: Zarządzanie

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce! Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy: - ludzie, - strategia, - realizacja, - pieniądze. Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie. Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Dodaj do koszyka Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

 

Osoby które kupowały "Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.