reklama - zainteresowany?

Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce - Onepress

Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce
ebook
Autor: Paweł A. Nowak
ISBN: 978-83-8088-827-2
stron: 144, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,83 zł (poprzednio: 17,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,62 zł)

Dodaj do koszyka Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce

Tagi: Zarządzanie

Budowa społeczeństwa informacyjnego została wskazana jako jeden z priorytetów rozwojowych Unii Europejskiej na najbliższą dekadę. W prezentowanej monografii Czytelnicy znajdą nie tylko definicję społeczeństwa informacyjnego oraz wyjaśnienie jego roli w rozwoju społecznym i gospodarczym XXI wieku, lecz także opis sieci powiązań, zadań i interesów różnych podmiotów administracji publicznej zaangażowanych w proces jego budowy w Polsce. Autor, wykorzystując swoje przygotowanie teoretyczne oraz wiedzę praktyczną, szczególną uwagę poświęcił bieżącym i planowanym działaniom samorządu terytorialnego na rzecz tworzenia społeczeństwa informacyjnego.

Książka została napisana przede wszystkim z myślą o pracownikach samorządu terytorialnego i administracji publicznej. Może być również interesującym uzupełnieniem wiedzy dla osób zainteresowanych praktycznymi aspektami wykorzystania technologii informatycznych.

Dodaj do koszyka Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce

 

Osoby które kupowały "Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce

Spis treści

Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce eBook -- spis treści

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Dylematy rozwoju społeczeństwa informacyjnego 13

    1. Społeczeństwo informacyjne w rozwoju myśli społecznej XX w 23
    2. Istota i pojęcie społeczeństwa informacyjnego 31
    3. Rozwój społeczeństwa informacyjnego na świecie 35

 

Rozdział 2. Społeczeństwo informacyjne w priorytetach rozwojowych Unii Europejskiej 45

    1. Inwestycje dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego w latach 2007–2013 w Polsce 46
    2. Europejska agenda cyfrowa. Cele i priorytety interwencji publicznej w perspektywie 2020 r 56
    3. Budowa SI w perspektywie finansowej 2014–2020 61

 

Rozdział 3. Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce 63

    1. Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Od planowania do działania 63
    2. Miejsce społeczeństwa informacyjnego w strategiach rozwojowych Polski do roku 2030 71
    3. Efektywność interwencji publicznej w budowę społeczeństwa informacyjnego w latach 2007–2013 87
    4. Otoczenie prawne budowy społeczeństwa informacyjnego w Polsce 94
    5. Zadania administracji publicznej w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce 99

 

Rozdział 4. Kluczowe problemy interwencji samorządu terytorialnego w budowę społeczeństwa informacyjnego 105

    1. Samorząd terytorialny w budowie e-administracji 105
    2. Samorządowe inwestycje w e-zdrowie 107
    3. E-edukacja i e-kultura – inwestycje dla rozwoju jednostek samorządu terytorialnego 110
      1. Warianty organizacyjne projektu eSzkoła Łódzkie 2020 112
    4. Zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców 117
    5. Komunikacja jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami z wykorzystaniem TIK 122

 

Zakończenie 125

  1. Obszary krytyczne inwestycji publicznych 127
  2. Rekomendacje dla praktyki 128

Bibliografia 133

Spis tabel 139

Spis rysunków 141

O Autorze 143

Dodaj do koszyka Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.