reklama - zainteresowany?

Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce - uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości - Onepress

Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce - uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości
ebook
Autor: Angelika Pabian
ISBN: 978-83-649-2782-9
stron: 195, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,60 zł (poprzednio: 41,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,88 zł)

Dodaj do koszyka Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce - uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości

Tagi: Zarządzanie

Niniejsza publikacja wykorzystuje dorobek badań teoretycznych na polu ukierunkowania rynkowego podmiotów gospodarczych oraz wyniki oryginalnych
badań empirycznych nad przystosowaniem polskich szkół wyższych do funkcjonowania w warunkach gospodarki rynkowej. Podstawę powstania książki stanowią prace naukowe dokonane przez Autorkę w ramach przygotowania rozprawy doktorskiej pt. Wyznaczniki i przesłanki rynkowej orientacji szkół wyższych w Polsce, napisanej pod kierunkiem naukowym prof. dr. hab. Romana Niestroja, stąd też niniejsze opracowanie jest prezentacją obszernych fragmentów wspomnianej dysertacji.

Dodaj do koszyka Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce - uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości

 

Osoby które kupowały "Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce - uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce - uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości

Spis treści

Dodaj do koszyka Rynkowa orientacja szkół wyższych w Polsce - uwarunkowania, wyznaczniki, prawidłowości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.