reklama - zainteresowany?

Rozwój kompetencji pracowników. Przewodnik dla menadżerów i specjalistów HR - Onepress

Rozwój kompetencji pracowników. Przewodnik dla menadżerów i specjalistów HR
Autor: Katarzyna Wąsowska-Bąk, Dorota Górecka
ISBN: 978-83-246-7036-9
Format: 140x208, okładka: miękka
Księgarnia: Onepress

Książka będzie dostępna od lutego 2021

Tagi: Kompetencje osobiste | Twoja kariera | ZarzÄ…dzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Kto siÄ™ nie rozwija, ten siÄ™ cofa

Wiedza, umiejętności i doświadczenie pracowników coraz częściej decydują o pozycji firmy na rynku, jej przewadze nad konkurencją, możliwościach i kierunkach rozwoju. Dlatego też pracodawcy coraz bardziej doceniają pracowników wszechstronnych, wielofunkcyjnych, zainteresowanych ciągłym rozwojem oraz otwartych na zmiany i innowacje. Rozwój kompetencji osobistych czy zawodowych w dzisiejszym, coraz szybciej zmieniającym się świecie nie jest wyborem - jest koniecznością!

NowoczeÅ›nie zarzÄ…dzane firmy doskonale orientujÄ… siÄ™, jaki poziom kompetencji cechuje ich pracowników. Coraz częściej wdrażane sÄ… procedury diagnozujÄ…ce aktualny poziom wiedzy, umiejÄ™tnoÅ›ci i postaw. Po zakoÅ„czeniu każdej z nich menedżerowie zadajÄ… sobie pytanie: „I co dalej?”. W niniejszej książce autorki w przystÄ™pny sposób opisujÄ… proces budowania planów rozwoju. DajÄ… konkretne wskazówki, pokazujÄ… przykÅ‚adowe plany rozwijajÄ…ce różne kompetencje. Poradnik ten może sÅ‚użyć pomocÄ… podczas samodzielnej pracy nad wyznaczaniem i osiÄ…ganiem celów rozwojowych, ale może też być wsparciem dla menedżerów oraz pracowników działów HR odpowiedzialnych za rozwój osób zatrudnionych w firmie.



Katarzyna Wąsowska-Bąk - psycholog i socjolog organizacji i pracy. Absolwentka Kolegium MISH UW oraz Szkoły Trenerów Biznesu - Kadry dla Społeczeństwa Uczącego się TROP. Od 2006 roku kieruje projektami doradczymi (diagnostycznymi i rozwojowymi) oraz szkoleniowymi w firmie MABOR. Stworzyła narzędzia Assessment Development Centre. Jest koordynatorką oraz asesorem sesji AC/DC na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne, a także konsultantką HR w obszarze budowy modeli kompetencyjnych, systemów planowania rozwoju i oceny 360 stopni oraz systemów ocen okresowych pracowników. Ponadto jest trenerką w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.

Dorota Górecka - psycholog biznesu, doÅ›wiadczona menedżerka, coach, asesor sesji AC/DC, trenerka. Absolwentka Kolegium MISH UW oraz wydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania i Marketingu SzkoÅ‚y Głównej Handlowej w Warszawie. UkoÅ„czyÅ‚a akredytowanÄ… przez ICF (International Coach Federation) SzkoÅ‚Ä™ Coachów „The Art and Science of Coaching”, prowadzonÄ… przez Erickson College International z Vancouver. Jest czÅ‚onkiem zarzÄ…du IIC Polska - International Institute of Coaching. Ma wieloletnie doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu zespoÅ‚ami, prowadzeniu projektów, negocjacjach miÄ™dzynarodowych, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami strategicznymi.

 

Zobacz także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Spis treści

[ERROR]

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.