Rozwój kompetencji pracowników. Przewodnik dla menadżerów i specjalistów HR - Onepress
ISBN: 978-83-246-7036-9
Format: 140x208, okładka: miękka
Księgarnia: Onepress
Książka będzie dostępna od lutego 2021
Kto siÄ™ nie rozwija, ten siÄ™ cofa
Wiedza, umiejętności i doświadczenie pracowników coraz częściej decydują o pozycji firmy na rynku, jej przewadze nad konkurencją, możliwościach i kierunkach rozwoju. Dlatego też pracodawcy coraz bardziej doceniają pracowników wszechstronnych, wielofunkcyjnych, zainteresowanych ciągłym rozwojem oraz otwartych na zmiany i innowacje. Rozwój kompetencji osobistych czy zawodowych w dzisiejszym, coraz szybciej zmieniającym się świecie nie jest wyborem - jest koniecznością!
NowoczeÅ›nie zarzÄ…dzane firmy doskonale orientujÄ… siÄ™, jaki poziom kompetencji cechuje ich pracowników. Coraz częściej wdrażane sÄ… procedury diagnozujÄ…ce aktualny poziom wiedzy, umiejÄ™tnoÅ›ci i postaw. Po zakoÅ„czeniu każdej z nich menedżerowie zadajÄ… sobie pytanie: „I co dalej?”. W niniejszej książce autorki w przystÄ™pny sposób opisujÄ… proces budowania planów rozwoju. DajÄ… konkretne wskazówki, pokazujÄ… przykÅ‚adowe plany rozwijajÄ…ce różne kompetencje. Poradnik ten może sÅ‚użyć pomocÄ… podczas samodzielnej pracy nad wyznaczaniem i osiÄ…ganiem celów rozwojowych, ale może też być wsparciem dla menedżerów oraz pracowników działów HR odpowiedzialnych za rozwój osób zatrudnionych w firmie.
Katarzyna Wąsowska-Bąk - psycholog i socjolog organizacji i pracy. Absolwentka Kolegium MISH UW oraz Szkoły Trenerów Biznesu - Kadry dla Społeczeństwa Uczącego się TROP. Od 2006 roku kieruje projektami doradczymi (diagnostycznymi i rozwojowymi) oraz szkoleniowymi w firmie MABOR. Stworzyła narzędzia Assessment Development Centre. Jest koordynatorką oraz asesorem sesji AC/DC na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne, a także konsultantką HR w obszarze budowy modeli kompetencyjnych, systemów planowania rozwoju i oceny 360 stopni oraz systemów ocen okresowych pracowników. Ponadto jest trenerką w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.
Dorota Górecka - psycholog biznesu, doÅ›wiadczona menedżerka, coach, asesor sesji AC/DC, trenerka. Absolwentka Kolegium MISH UW oraz wydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania i Marketingu SzkoÅ‚y Głównej Handlowej w Warszawie. UkoÅ„czyÅ‚a akredytowanÄ… przez ICF (International Coach Federation) SzkoÅ‚Ä™ Coachów „The Art and Science of Coaching”, prowadzonÄ… przez Erickson College International z Vancouver. Jest czÅ‚onkiem zarzÄ…du IIC Polska - International Institute of Coaching. Ma wieloletnie doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu zespoÅ‚ami, prowadzeniu projektów, negocjacjach miÄ™dzynarodowych, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami strategicznymi.
Zobacz także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)