reklama - zainteresowany?

Rekrutacja i selekcja artyst贸w w kontek艣cie tw贸rczo艣ci organizacyjnej - Onepress

Rekrutacja i selekcja artyst贸w w kontek艣cie tw贸rczo艣ci organizacyjnej
Autor: Patrycja Mizera-P臋czek
ISBN: 9788381429375
ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2020-06-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 34,20 z艂 (poprzednio: 39,77 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-5,57 z艂)

Dodaj do koszyka Rekrutacja i selekcja artyst贸w w kontek艣cie tw贸rczo艣ci organizacyjnej

Tagi: Zarz膮dzanie

Przedmiotem refleksji teoretycznej i bada艅 empirycznych w monografii s膮 procesy rekrutacji i selekcji artystów z uwzgl臋dnieniem aspektów twórczo艣ci organizacyjnej. Podj臋to prób臋 zidentyfikowania, kim s膮 osoby odpowiedzialne za tworzenie obsad widowisk artystycznych oraz jakimi metodami i instrumentami pos艂uguj膮 si臋 w pracy zawodowej. Rozpoznano 藕ród艂a pomys艂ów i inspiracji do przeprowadzenia procesów rekrutacji i selekcji, a tak偶e opisano przebieg tych procesów.

Cho膰 niemo偶liwy jest transfer specyficznych – cz臋sto niekonwencjonalnych – technik rekrutacji i selekcji ze sfery sztuki do sfery biznesu, to pewne atrybuty twórczo艣ci organizacyjnej procesów rekrutacji i selekcji stanowi膮 uniwersalny kanon. Monografia mo偶e wi臋c by膰 zarówno 藕ród艂em cennych wskazówek dla pracowników sektora kultury, jak i ciekaw膮 egzemplifikacj膮 dla mened偶erów innego typu organizacji.

Dodaj do koszyka Rekrutacja i selekcja artyst贸w w kontek艣cie tw贸rczo艣ci organizacyjnej

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Rekrutacja i selekcja artyst贸w w kontek艣cie tw贸rczo艣ci organizacyjnej", wybiera艂y tak偶e:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarz膮dza膰 w XXI wieku
  • Firma jako CA艁O艢膯. Porz膮dkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, kt贸ry my艣li, bo warto i si臋 op艂aca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumie膰 zesp贸艂. Fenomen ma艂ej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Rekrutacja i selekcja artyst贸w w kontek艣cie tw贸rczo艣ci organizacyjnej

Spis tre艣ci

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rekrutacja i selekcja artyst贸w w kontek艣cie tw贸rczo艣ci organizacyjnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.