reklama - zainteresowany?

Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej - Onepress

Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej
Autor: Patrycja Mizera-Pęczek
ISBN: 9788381429375
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej

Tagi: Zarządzanie

Przedmiotem refleksji teoretycznej i badań empirycznych w monografii są procesy rekrutacji i selekcji artystów z uwzględnieniem aspektów twórczości organizacyjnej. Podjęto próbę zidentyfikowania, kim są osoby odpowiedzialne za tworzenie obsad widowisk artystycznych oraz jakimi metodami i instrumentami posługują się w pracy zawodowej. Rozpoznano źródła pomysłów i inspiracji do przeprowadzenia procesów rekrutacji i selekcji, a także opisano przebieg tych procesów.

Choć niemożliwy jest transfer specyficznych – często niekonwencjonalnych – technik rekrutacji i selekcji ze sfery sztuki do sfery biznesu, to pewne atrybuty twórczości organizacyjnej procesów rekrutacji i selekcji stanowią uniwersalny kanon. Monografia może więc być zarówno źródłem cennych wskazówek dla pracowników sektora kultury, jak i ciekawą egzemplifikacją dla menedżerów innego typu organizacji.

Dodaj do koszyka Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej

 

Osoby które kupowały "Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej

Spis treści

Dodaj do koszyka Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.