reklama - zainteresowany?

Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej - Onepress

Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Autor: Rafał Wisła
ISBN: 9788301178963
okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Tagi: Zarządzanie

Książka omawia zagadnienia ważne zarówno z punktu widzenia teorii ekonomii, jak i polityki gospodarczej. Przedmiotem rozważań jest bowiem kwestia regionalnych wzorców akumulacji wiedzy technicznej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Autor koncentruje swoją uwagę na trzech zagadnieniach badawczych:

• Przyczynach przestrzennego zróżnicowania efektów realizowanych regionalnie procesów
i polityk innowacyjnych
• Regionalnej strategii rozwoju (specjalizacja versus dywersyfikacja)
• Realizacja między regionami sukcesu a regionami konwergencji.

Wybór przez Autora tych zagadnień jako zasadniczego przedmiotu rozważań zasługuje na wysoką ocenę.



Z recenzji dra hab. Witolda Kasperkiewicza, prof. UŁ

Dodaj do koszyka Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

 

Osoby które kupowały "Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Spis treści

Dodaj do koszyka Regionalne wzorce akumulacji wiedzy technicznej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.