reklama - zainteresowany?

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu - Onepress

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu
ebook
Autor: Scott Belsky
Tytuł oryginału: Making Ideas Happen: Overcoming the Obstacles Between Vision and Reality
Tłumaczenie: Katarzyna Schmidt
ISBN: 978-83-246-3753-9
stron: 222, Format: ebook
Data wydania: 2011-09-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)

Dodaj do koszyka Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu

Tagi: Zarządzanie

Pomysły są jak dzieci.
Nie wystarczy wpaść, trzeba jeszcze wyprowadzić je na ludzi.

  • Życie i śmierć pomysłów
  • Rozbicie projektów na części pierwsze
  • Zarządzanie energią podczas realizacji życiowych projektów
  • Tao egzekwowania
  • Rytuały i ciężka praca
  • Wykorzystywanie otaczających Cię sił
  • Chemia kreatywnego zespołu
  • Kierowanie samym sobą
  • Eksperyment z Purpurowym Mikołajem


Podejście Belsky\'ego sprawiło, że moje życie stało się jeszcze łatwiejsze. Pokazuje on, że pomysł, bez względu na jego skalę, może zostać zrealizowany dzięki stopniowym działaniom. Belsky prezentuje ilustrowaną mapę, która pozwala dotrzeć do celu podróży twoich pomysłów.
Scott Thomas,
dyrektor artystyczny kampanii prezydenckiej Baracka Obamy

Czy za dużo kreatywności może Ci zaszkodzić?

W świecie mającym obsesję na punkcie innowacji łatwo jest zakochać się w pomysłach. Kreatywność jest czymś oszałamiającym. Nasze społeczeństwo posunęło się nawet do wprowadzenia podziału na "ludzi o dominującej lewej półkuli mózgu" oraz "ludzi o dominującej prawej półkuli mózgu" na podstawie radykalnego założenia, iż dwie części mózgu nie mogą efektywnie współdziałać ? że wspaniali, kreatywni ludzie z natury nie są w stanie działać jako organizatorzy i przywódcy. Na szczęście w rzeczywistości jest inaczej. Kiedy kreatywne i organizacyjne tendencje zaistnieją razem, następuje rozwój cywilizacji, ponieważ urzeczywistniają się niezwykłe pomysły.

Błyskotliwe umysły mają możliwość zmieniania świata - ale tylko wtedy, gdy potrafią pokonać powszechne trudności, takie jak dezorganizacja oraz perfekcjonizm, z którymi musi zmagać się kreatywna psychika. Podczas gdy wielu z nas koncentruje się na generowaniu i poszukiwaniu wspaniałych koncepcji, Belsky pokazuje nam, dlaczego lepiej jest rozwijać zdolność do urzeczywistniania pomysłów - umiejętność, która potrafi przetrwać próbę czasu.

Pomysły nie mają wartości, jeśli nie możesz ich urzeczywistnić. Poznaj techniki, które zmieniają zdezorganizowane kreatywne primadonny w zorganizowane kreatywne primadonny:

  • Generuj pomysły z umiarem (więcej nie oznacza lepiej).
  • Działaj bez uprzedzeń, aby zachować impet i szybko udoskonalać pomysły.
  • Zachęcaj do sporów w obrębie zespołu.
  • Staraj się współzawodniczyć z innymi; to podniesie Twoje poczucie odpowiedzialności oraz zaangażowanie.
  • Zredukuj wielkie projekty do trzech elementów.

Dodaj do koszyka Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu

 

Osoby które kupowały "Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu

Spis treści

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu eBook -- spis treści

WSTĘP. URZECZYWISTNIANIE POMYSŁÓW (9)

  • Urzeczywistnienie pomysłu tej książki (11)
  • Dlaczego większość pomysłów nigdy nie zostaje zrealizowana (14)
  • Siły, które urzeczywistniają pomysły (20)
  • Ostatnie słowo, zanim zaczniemy (24)

1. ORGANIZACJA I REALIZACJA (27)

KONKURENCYJNA KORZYŚĆ ORGANIZACJI (31)

  • Twoje podejście do organizacji i los Twoich pomysłów (32)

METODA DZIAŁANIA: ŻYCIE I PRACA UKIERUNKOWANE NA DZIAŁANIE (36)

  • Zastanów się nad tym, w jaki sposób zarządzasz projektami (38)
  • Rozbicie projektów na części pierwsze (39)
  • Znaczenie działań (42)
  • Zachowanie kwestii na potem (47)
  • Odniesienia warto przechowywać, ale nie należy ich czcić (49)
  • Stosowanie metody działania (52)
  • Znajdź i poświęć czas na przetwarzanie informacji (54)

USTALANIE PRIORYTETÓW: ZARZĄDZANIE ENERGIĄ PODCZAS REALIZACJI ŻYCIOWYCH PROJEKTÓW (60)

  • Miej na oku swoją linię energii (60)
  • Pogodzenie tego, co pilne, z tym, co ważne (62)
  • Darwinowskie ustalanie priorytetów (68)

WYKONANIE: CIĄGŁE TOCZENIE PIŁKI DO CELU (70)

  • Działaj bez przekonania (72)
  • Zabijaj pomysły bez skrępowania (74)
  • Oceniaj spotkania przez pryzmat działań (77)
  • Biologia i psychologia realizacji marzeń (79)
  • Tao egzekwowania (82)
  • Szukaj ograniczeń (84)
  • Umiarkowanie toleruj zmiany (86)
  • Postęp rodzi postęp (88)
  • Wizualna organizacja i działalność promocyjna na rzecz samego siebie (90)

LOJALNOŚĆ UMYSŁU: PODTRZYMYWANIE UWAGI I POSTANOWIEŃ (94)

  • Rytuały i ciężka praca (94)
  • Pomyśl o swoim miejscu pracy (97)
  • Zmniejsz ilość "zawodowej niepewności" (99)

2. SIŁY SPOŁECZNE (101)

WYKORZYSTYWANIE OTACZAJĄCYCH CIĘ SIŁ (105)

  • Marzyciele, działacze i inkrementaliści (106)
  • Rzadko kiedy osiągamy coś w odosobnieniu (110)
  • Swobodnie dziel się pomysłami (113)
  • Wykorzystuj opinie innych (117)
  • Przejrzystość zjednuje siły społeczne (120)
  • Siły społeczne najlepiej przekazywane są w kręgach (122)
  • Szukaj okazji do współzawodniczenia z innymi (126)
  • Zaangażuj się, aby zaangażować innych (128)
  • Stwórz systemy odpowiedzialności (130)
  • Presja publicznego zainteresowania (130)
  • Siła siatki społecznej (132)
  • Korzyści płynące ze wspólnej przestrzeni pracy (133)
  • Przypadkowe odkrycia jako źródło stymulacji (135)

PRZEKAZYWANIE POMYSŁÓW TWOJEJ SPOŁECZNOŚCI (137)

  • Pokonaj piętno autopromocji (138)
  • Efektywna autopromocja buduje szacunek (140)
  • Znajdź swoją własną częstotliwość i dostrój się tak, aby angażować innych (144)
  • Urealniaj swoje pomysły (146)
  • Rozpoznaj sytuację, kiedy już nie powinieneś być solistą (148)

3. ZDOLNOŚCI PRZYWÓDCZE (151)

WERYFIKACJA SYSTEMU NAGRÓD (155)

  • Uproszczenie systemu nagród (156)
  • Motywująca nagroda płynąca z zabawy (160)
  • Nagroda w postaci uznania (162)

CHEMIA KREATYWNEGO ZESPOŁU (164)

  • Angażuj inicjatorów w realizację Twoich kreatywnych dążeń (165)
  • Wykorzystuj zestaw wzajemnie uzupełniających się umiejętności (166)
  • Zadbaj o elastyczność produktywności (167)
  • Buduj system odpornościowy, który zabija pomysły (169)
  • Walcz o rozwiązania podczas debaty (171)
  • Nie obciążaj siebie koniecznością osiągnięcia konsensusu (172)

ZARZĄDZANIE KREATYWNYM ZESPOŁEM (176)

  • Podziel się własnością pomysłów (177)
  • Przywódcy powinni mówić na końcu (179)
  • Oceniaj i bądź oceniany podczas sporu (180)
  • Wspomagaj rozwój innych dzięki sile uznania (181)
  • Szukaj mocnych ogniw w sieci informacyjnej (184)

KIEROWANIE SAMYM SOBĄ (187)

  • Znajdź drogę do samoświadomości (188)
  • Toleruj niepewność (189)
  • Odkryj korzyści płynące z porażki (190)
  • Unikaj pułapki narcyzmu wizjonera (191)
  • Zwalczanie konwencjonalnych przekonań za pomocą kontrarianizmu (193)
  • Traktuj samego siebie jak przedsiębiorcę (195)
  • Przeciwstawiaj się przyjętym normom (196)
  • Patrz na zegar odmierzający Twój czas (198)
  • Zagadka miłości (199)

OKAZJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ (202)

PODZIĘKOWANIA (205)

DODATEK 1. WSKAZÓWKI, W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTYWAĆ METODĘ DZIAŁANIA (209)

DODATEK 2. EKSPERYMENT "PURPUROWY MIKOŁAJ" (211)

DODATEK 3. RZUT OKA NA PLATFORMĘ BEHANCE NETWORK (213)

O AUTORZE (215)

SKOROWIDZ (217)

Dodaj do koszyka Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.