reklama - zainteresowany?

Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej - Onepress

Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej
ebook
Autor: Michał Kaczmarczyk
ISBN: 978-83-619-9170-0
stron: 786, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 102,00 zł (poprzednio: 120,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-18,00 zł)

Dodaj do koszyka Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej

Tagi: Zarządzanie

"(...) Autor książki przekonuje nas, że dialog uniwersytetu z jego otoczeniem jest współcześnie warunkiem koniecznym przetrwania i rozwoju uniwersytetu oraz – co równie istotne – czynnikiem rozwoju tegoż otoczenia, które – dzięki mechanizmom komunikacji społecznej – uzyskuje w relacjach z uniwersytetem liczne korzyści. Konieczne jest jednak wypracowanie odmiennych od do12 Michał Kaczmarczyk – Public relations szkół wyższych... tychczasowych form i reguł prowadzenia owego dialogu, oparcie go na odpowiednich podstawach aksjonormatywnych oraz wykorzystanie w nim nowych narzędzi komunikacyjnych, właściwych dla ery ponowoczesności. Umożliwia to wdrożenie w praktyce komunikowania instytucjonalnego uniwersytetów modelu public relations określonego przez Autora mianem modelu partycypacyjnego, a zatem – przede wszystkim – oddzielenie PR od marketingu oraz dokonanie zwrotu w kierunku wartości, zasad i sposobów działania komunikacyjnego leżących u podstaw rozwoju public relations jako demokratycznego komunikowania w interesie społecznym (...)"

Dodaj do koszyka Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej

 

Osoby które kupowały "Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej

Spis treści

Dodaj do koszyka Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.