Psychologia zmiany w życiu i biznesie - Onepress
ISBN: 978-8-3808-7199-1
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)
Co robić inaczej, by nie było tak jak zawsze?
Planujesz wÅ‚aÅ›nie w tym roku speÅ‚nić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że Å‚atwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzajÄ…ca? Daje zÅ‚udzenie dziaÅ‚ania, a potem efekt jo-jo. Mierzysz siÄ™ ze zmianÄ… w sytuacji biznesowej i chcesz dobrze zaplanować ten proces? Potrzebujesz rozwiÄ…zaÅ„, które angażujÄ… zespół, a nie utrwalajÄ… opór? Szukasz książki o zmianie, która opiera siÄ™ na wynikach badaÅ„ dotyczÄ…cych ludzkiego mózgu, nawyków i silnej woli? JeÅ›li odpowiedziaÅ‚eÅ› twierdzÄ…co przynajmniej na jedno z powyższych pytaÅ„ – ta książka jest wÅ‚aÅ›nie dla Ciebie.
To nie jest poradnik łatwej metamorfozy, która kończy się wraz z pierwszymi trudnościami, ale oparte na naukowych badaniach podejście do wprowadzania i utrwalania zmian.
Dla ludzi, którzy doświadczyli pozytywnej siły zmiany, stała się ona stylem życia.
***
Ta książka zmieniła moje myślenie o zmianie. Jeśli więc chcecie coś zmienić w swoim życiu prywatnym lub zawodowym, nie wahajcie się jej użyć.
Dorota Wellman, dziennikarka
W tej książce wartość odnajdą zarówno ci, do których przemawia wiedza naukowa, jak i ci, którzy wierzą w praktyczne rozwiązania i są w stanie podjąć działanie tylko wtedy, gdy mają pod ręką sprawdzone narzędzia. A tych w książce Angeliki jest wiele. Ale ta publikacja to nie tylko poradnik. Ta książka ma duszę i to czyni z niej pozycję wyjątkową. Sprawdźcie sami.
Olga Kozierowska, dziennikarka, trenerka biznesu, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką
ZmÄ™czony krzykliwymi książkami o niczym, utkanymi pasjÄ… albo entuzjazmem debiutanta, zajrzaÅ‚em do tekstu Angeliki i zostaÅ‚em nim... mocno zaskoczony. Do koÅ„ca. Jednakoż – wÅ‚aÅ›ciwie zaskoczony, albowiem jest to podrÄ™cznik z ikrÄ….
Z kobiecą troską. Z użytecznymi życiowo definicjami i przypisami. Z wrażliwością na faktyczne potrzeby rozwojowe.
Z wÅ‚aÅ›ciwÄ… dozÄ… przenikliwoÅ›ci autorskiej, co może potwierdzić cytat: „…przy trudnych wyzwaniach najlepiej sprawdza sie? niski poziom motywacji, a przy mniej skomplikowanych − wysoki”. Czy ta książka jest trudnym wyzwaniem? Sprawdźcie sami. Bezapelacyjnie rekomendujÄ™.
Robert Krool, mediator, mentor, prezes zarzÄ…du Fundacji LifeSkills
Angelika Chimkowska – zajmuje siÄ™ oswajaniem zmian dla osób indywidualnych i organizacji biznesowych jako trener, mówca i autorka poczytnego bloga angelikacafe.com. Menedżer z kilkunastoletnim doÅ›wiadczeniem pracy w dużych korporacjach. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW, a także czÅ‚onkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Osoby które kupowały "Psychologia zmiany w życiu i biznesie", wybierały także:
- 52 inspiruj 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- 52 inspiruj 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Psychologia zmiany w życiu i biznesie eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wstęp
CZĘŚĆ I
Rozdział 1. Transteoretyczny proces zmiany
Procesy
Stadia zmiany
Jak przebiega zmiana
RozdziaÅ‚ 2. Mózg
Mity dotyczÄ…ce mózgu
Mózg – fascynujÄ…ce urzÄ…dzenie
Strach. Stres i jego pochodne
Rozdział 3. Siła woli
Brak czy wyczerpanie silnej woli
Kiedy zużywamy silną wolę
Wyczerpywanie ego można zobaczyć w mózgu
Rozdział 4. Nawyki
Mózg a nawyki
Jak tworzy siÄ™ nawyk?
Tworzenie nowych nawyków w praktyce
Część II
Rozdział 1. Zanim wyruszysz w drogę
Droga Everymanki. Scena pierwsza
Kiedy dzieje siÄ™ zmiana?
Po pierwsze potrzeba
Fakty i mity motywacji
Jak bronimy siÄ™ przed zmianÄ…
A co, jeśli się nie zmienię?
Historia czerwonej sukienki
KamieÅ„ milowy – podsumowanie pierwszego etapu
RozdziaÅ‚ 2. Podróż, ale dokÄ…d?
Droga Everymanki. Scena druga
Ale czy na pewno jestem gotowy?
To nie jest właściwy moment
Paraliż analityczny
Miejsce twoich marzeń
Zdecyduj
KamieÅ„ milowy – podsumowanie drugiego etapu
Rozdział 3. Przygotuj się i w drogę
Droga Everymenki. Scena trzecia
Porażka: jak przejść dalej
Kolejna porażka: co na to nasz mózg?
Zaangażowanie
Zaplanuj drogÄ™
Najtrudniejszy pierwszy krok
Oswoić lęk
KamieÅ„ milowy – podsumowanie trzeciego etapu
RozdziaÅ‚ 4. Przygoda podróżowania
Droga Everymanki. Scena czwarta
Liczy się każdy krok
Celebruj nawet najmniejsze zwycięstwo
Zdrowe w miejsce destrukcyjnego
Pokusa większa niż zwykle
KamieÅ„ milowy – podsumowanie czwartego etapu
Rozdział 5. W drodze do celu
Droga Everymanki. Scena piÄ…ta
Zmęczenie drogą
Cel to nie jest koniec drogi
Zmieniony, ale czy na zawsze?
Kilka zasad udanej zmiany
Część III
Rozdział 1. Wprowadzenie
Rozdział 2. Modele zmiany
Siły wpływające na firmę, blokady i popularne modele zmian
Monitorowanie zmian w otoczeniu biznesowym
Blokady dla zmian
Rozdział 3. Status quo i brak klimatu sprzyjającego zmianie
RozdziaÅ‚ 4. Opór wobec zmiany
Rozdział 5. Ocena gotowości firmy do zmian
RozdziaÅ‚ 6. Komunikacja – kluczowy element sukcesu
Rozdział 7. Organizacja nastawiona na zmianę
Najważniejsze elementy udanej zmiany grupowej
Bibliografia
Podziękowania