reklama - zainteresowany?

Przywództwo w erze cyfrowej - Onepress

Przywództwo w erze cyfrowej
ebook
Autor: Paweł Korzyński
ISBN: 978-83-756-1925-6
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Przywództwo w erze cyfrowej

Tagi: Kompetencje osobiste | Przywództwo

Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej barier w odgrywaniu swojej roli.

W tym kontekÅ›cie na szczególnÄ… uwagÄ™ zasÅ‚uguje omówiona w książce teoria ograniczonego przywództwa, zgodnie z którÄ… liderzy muszÄ… siÄ™ zmierzyć z wieloma ograniczeniami. Jednak era cyfrowa, stwarzajÄ…c wyzwania, oferuje zarazem narzÄ™dzia, takie jak platformy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, pomagajÄ…ce liderom w przewodzeniu.

Publikacja jest wynikiem kilkuletnich badaÅ„ nad fenomenem przywództwa w erze cyfrowej prowadzonych m.in. na Harvard University oraz w INSEAD Business School, a także doÅ›wiadczenia zdobytego podczas realizacji projektów doradczych z zakresu zarzÄ…dzania zasobami ludzkimi na rynkach polskim i zagranicznym.

Liderzy w erze cyfrowej – choć muszÄ… dziaÅ‚ać pod ogromnÄ… presjÄ… nowych wyzwaÅ„ i w warunkach ograniczonego przywództwa – mogÄ… dziÄ™ki wykorzystaniu platform spoÅ‚ecznoÅ›ciowych sprostać tym wyzwaniom i efektywnie odgrywać swoje role przywódcze.

***

Dr PaweÅ‚ KorzyÅ„ski – pracownik Katedry ZarzÄ…dzania Akademii Leona KoźmiÅ„skiego. W latach 2011–2013 stypendysta na Harvard University. Od 2014 roku wspóÅ‚pracownik INSEAD Business School w zakresie realizacji projektów badawczych. Zainteresowania badawcze dra KorzyÅ„skiego koncentrujÄ… siÄ™ wokóÅ‚ przywództwa, mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz zarzÄ…dzania zasobami ludzkimi. Jego artykuÅ‚y dotyczÄ…ce powyższych obszarów badawczych ukazaÅ‚y siÄ™ m.in. w „International Journal of Manpower”, „Journal of Managerial Psychology”, „Business Horizons”, „European Management Journal” oraz „Harvard Business Review”. Dr KorzyÅ„ski peÅ‚ni funkcjÄ™ redaktora naczelnego „Journal of Management and Business Administration. Central Europe” oraz edytora pomocniczego w „Management Decisions”. Oprócz pracy akademickiej realizuje projekty doradcze jako partner w globalnej firmie executive search N2Growth.

Dodaj do koszyka Przywództwo w erze cyfrowej

 

Osoby które kupowały "Przywództwo w erze cyfrowej", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Przywództwo w erze cyfrowej

Spis treści

Przywództwo w erze cyfrowej eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wprowadzenie

RozdziaÅ‚ 1. Teorie przywództwa w organizacji – modyfikacja paradygmatu

1.1. Przywództwo w naukach o zarzÄ…dzaniu

1.2. Wybór teorii przywództwa w kontekÅ›cie ery cyfrowej

1.2.1. Teoria przywództwa sytuacyjnego

1.2.2. Teoria przywództwa autentycznego

1.2.3. Teoria przywództwa transformacyjnego

1.2.4. Teoria przywództwa „wychodzÄ…cego poza granice organizacji“

1.2.5. Teoria ograniczonego przywództwa

1.3. Luka badawcza w przywództwie z wykorzystaniem  platform spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

Rozdział 2. Terminologia i badania w zakresie internetowych platform społecznościowych

2.1. Obecność liderów na internetowych platformach  spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

2.2. Terminologia internetowych platform społecznościowych

2.3. Typologia internetowych platform społecznościowych

2.3.1. Platformy otwartej treÅ›ci i wspóÅ‚pracy

2.3.2. Profesjonalne platformy społecznościowe

2.3.3. Graficzne i filmowe platformy społecznościowe

2.3.4. Mikroblogowe platformy społecznościowe

2.3.5. Relacyjne platformy społecznościowe

2.3.6. Pozostałe społeczności

RozdziaÅ‚ 3. Czynniki zwiÄ…zane z pokonywaniem ograniczeÅ„ – przeglÄ…d literatury

3.1. Pokonywanie ograniczeń lidera

3.2. Pokonywanie ograniczeń komunikacyjnych

3.3. Pokonywanie ograniczeń instytucjonalnych

3.4. Pokonywanie ograniczeń kulturowych

3.5. Pokonywanie ograniczeń motywacyjnych

3.6. Pokonywanie ograniczeń kompetencyjnych

3.7. Pokonywanie ograniczeń emocjonalnych

3.8. Pokonywanie ograniczeń informacyjnych

3.9. Pokonywanie ograniczeń politycznych

3.10. Pokonywanie ograniczeń etycznych

Rozdział 4. Założenia metodologiczne

4.1. Przedmiot, hipotezy, cel, zakres badaÅ„ oraz uzasadnienie  wyboru metody badawczej

4.2. Przebieg badania

4.3. Charakterystyka uczestników badaÅ„

RozdziaÅ‚ 5. Pokonywanie ograniczeÅ„ przez liderów w Å›wietle badaÅ„ empirycznych

5.1. Użyteczność technologii spoÅ‚ecznoÅ›ciowych  dla pokonywania ograniczeÅ„  przez liderów  – rezultaty badaÅ„ i dyskusja

5.2. Pokonywanie ograniczeń komunikacyjnych

5.3. Pokonywanie ograniczeń instytucjonalnych

5.4. Pokonywanie ograniczeń kulturowych

5.5. Pokonywanie ograniczeń motywacyjnych

5.6. Pokonywanie ograniczeń kompetencyjnych

5.7. Pokonywanie ograniczeń emocjonalnych

5.8. Pokonywanie ograniczeń informacyjnych

5.9. Pokonywanie ograniczeń politycznych

5.10. Pokonywanie ograniczeń etycznych

5.11. Synteza wyników badaÅ„ nad ograniczeniami  w realizacji funkcji lidera

Rozdział 6. Implikacje z badania

6.1. Implikacje teoretyczne

6.2. Implikacje praktyczne dla realizacji funkcji lidera

6.3. Implikacje dydaktyczne

6.4. Ograniczone przywództwo w erze cyfrowej  oraz rekomendacje dla dalszych badaÅ„

Podziękowania

Bibliografia

ZaÅ‚Ä…cznik 1. Kwestionariusz w badaniu użytecznoÅ›ci platform dla liderów

Załącznik 2. Kwestionariusz użyty w badaniu komunikacji i zaangażowania

ZaÅ‚Ä…cznik 3. Kwestionariusz użyty w miÄ™dzynarodowym badaniu kariery (tÅ‚umaczenie na jÄ™zyk polski dla porównania z kwestionariuszem użytym w czwartym badaniu)

Załącznik 4. Kwestionariusz użyty w polskim badaniu kariery

ZaÅ‚Ä…cznik 5. Kwestionariusz użyty w badaniu ograniczonego przywództwa

ZaÅ‚Ä…cznik 6. Tabele wyników regresji i testu Wilcoxona z badania użytecznoÅ›ci platform dla liderów

ZaÅ‚Ä…cznik 7. Tabele wyników regresji z badania komunikacji i zaangażowania

ZaÅ‚Ä…cznik 8. Tabela wyników regresji z miÄ™dzynarodowego badania kariery

ZaÅ‚Ä…cznik 9. Tabela wyników regresji z polskiego badania kariery

ZaÅ‚Ä…cznik 10. Tabela wyników regresji z badania ograniczonego przywództwa

Spis tabel

Spis rysunków

Dodaj do koszyka Przywództwo w erze cyfrowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.