reklama - zainteresowany?

Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową - Onepress

Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową
Autor: Altman Edward I., Anthony Scott D., Johnson Mark W., Sinfield Joseph V.
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
ISBN: 978-8-3264-3179-1
stron: 300, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową

Tagi: Zarządzanie

Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.

Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenie, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe projekty i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację. Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia.

Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi:

- dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów,

- opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu,

- zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów,

- tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.

Dodaj do koszyka Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową

 

Osoby które kupowały "Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową

Spis treści

Dodaj do koszyka Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.