reklama - zainteresowany?

Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach - Onepress

Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach
Autor: Covey Stephen R., Whitman Bob, England Breck
Tłumaczenie: Małecka Małgorzata
ISBN: 978-8-3637-7317-5
stron: 138, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach

Tagi: Zarządzanie

Nikt wcześniej nie musiał stawiać czoła takiej rzeczywistości. Wielkie korporacje chwieją się w posadach. Ogromne gospodarki zdają się powstawać w ciągu jednego dnia. Dzisiejszy biznes to jak wędrówka rzeką o wartkim nurcie. Jak możesz osiągnąć przewidywalne rezultaty w tak nieprzewidywalnym świecie?

Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją wspaniałe organizacje, którym udaje się regularnie osiągać wyśmienite wyniki, niezależnie od warunków.

Niniejsza książka traktuje o osiąganiu przewidywalnych rezultatów, zarówno w dobrych jak i złych czasach, dzięki przestrzeganiu czterech głównych zasad:
- Bezbłędna realizacja.
- Zaufanie ze strony wszystkich interesariuszy.
- Osiąganie więcej mniejszą liczbą środków.
- Przekształcenie strachu w zaangażowanie.

 


 

Dodaj do koszyka Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach

 

Osoby które kupowały "Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.