reklama - zainteresowany?

Przewaga nad konkurentami - Onepress

Przewaga nad konkurentami
Autor: Lencioni Patrick
ISBN: 978-8-3774-6437-3
stron: 236, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Przewaga nad konkurentami

Tagi: Kompetencje osobiste | Przywództwo | Zarządzanie

Żyła złota w twojej organizacji... Podczas, gdy bardzo wielu przywódców wciąż jeszcze ogranicza się w swoich poszukiwaniach źródeł przewagi do konwencjonalnych i niemal całkowicie wyeksploatowanych obszarów, takich jak: marketing, strategia czy technologia, Lenconi pokazuje, że poza nimi istnieje zupełnie niewykorzystana prawdziwa żyła złota.Przekonuje, że zamiast starać się być mądrzejszymi, przywódcy i organizacje, powinny skupić się raczej na tym, by stać się zdrowszymi, a dzięki temu wykorzystać bogatą i zupełnie wystarczającą wiedzę i doświadczenie, jakie już posiadają.

Lencioni, autor licznych bestsellerowych opowieści biznesowych takich jak Pięć dysfunkcji pracy zespołowej czy Efektywne spotkanie biznesowe w tej książce odwołuje się do swojego dwudziestoletniego dorobku pisarskiego, badań naukowych i pracy w charakterze konsultanta zarządzających w niektórych spośród czołowych organizacji na świcie. Łączy anegdoty i historie zaczerpnięte z życia z praktycznymi, możliwymi do zastosowania radami, tworząc dzieło przyjemne w czytaniu i bezcenne jako pomocne narzędzie. Rezultatem tej pracy jest bez wątpienia najbardziej - jak dotychczas - wszechstronne i znaczące dzieło Lencioniego.

Dodaj do koszyka Przewaga nad konkurentami

 

Osoby które kupowały "Przewaga nad konkurentami", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Przewaga nad konkurentami

Spis treści

Dodaj do koszyka Przewaga nad konkurentami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.