Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników - Onepress
Tytuł oryginału: Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 83-246-0155-4
stron: 664, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 89,00 zł
Ta książka to kamień milowy
w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy
Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej.
Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów:
- jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne,
- jak uzyskać trwałą przewagę kosztową,
- jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi,
- jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta,
- kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie,
- jak rozpoznawać "dobrych" konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku,
- jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów,
- jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej.
"Porter zawarł w tej książce wszystko, co trzeba wiedzieć o zasadach konkurowania.
Tę wiedzę należy jak najszybciej upowszechnić."Antitrust Law & Economics Review
Osoby które kupowały "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)