reklama - zainteresowany?

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników - Onepress

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników
Autor: Michael E. Porter
Tytuł oryginału: Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 83-246-0155-4
stron: 664, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 89,00 zł

Dodaj do koszyka Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Tagi: Zarządzanie

Ta książka to kamień milowy
w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy

Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej.

Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów:

  • jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne,
  • jak uzyskać trwałą przewagę kosztową,
  • jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi,
  • jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta,
  • kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie,
  • jak rozpoznawać "dobrych" konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku,
  • jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów,
  • jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej.


"Porter zawarł w tej książce wszystko, co trzeba wiedzieć o zasadach konkurowania.
Tę wiedzę należy jak najszybciej upowszechnić."
Antitrust Law & Economics Review

Dodaj do koszyka Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

 

Osoby które kupowały "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Spis treści

Przewaga konkurencyjna. Osi

Dodaj do koszyka Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.