Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie - Onepress
ISBN: 978-83-283-2847-1
stron: 304, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2019-01-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność i być szefem dla samego siebie? Czy często w myślach rzucasz pracę i zajmujesz się własnym przedsięwzięciem?
Może Ci siÄ™ wydawać, że czas na zaÅ‚ożenie wÅ‚asnego biznesu dawno minÄ…Å‚, bo masz kredyt na mieszkanie, rodzinÄ™, zobowiÄ…zania wobec pożyczkodawców albo po prostu czasy mÅ‚odoÅ›ci masz już za sobÄ…. Po lekturze tej książki przekonasz siÄ™, że nie powinieneÅ› rezygnować ze swojego marzenia.
Jeżeli masz ambicjÄ™, by coÅ› osiÄ…gnąć, ale tego nie robisz, tak naprawdÄ™ odwracasz siÄ™ plecami nie od wÅ‚asnej ambicji, ale od samego siebie. Wszystkie inne formy życia robiÄ… wszystko, co tylko potrafiÄ… - i zawsze na maksimum możliwoÅ›ci. Drzewa? RosnÄ… tak wysoko, jak tylko mogÄ…. Wiewiórki? ZbierajÄ… i gromadzÄ… tyle orzechów, ile tylko zdoÅ‚ajÄ…. PszczoÅ‚y? WytwarzajÄ… tyle miodu, ile potrafiÄ…. A Ty?
Przejmij inicjatywÄ™, bo naturÄ… czÅ‚owieka jest dziaÅ‚anie, a nie dostosowywanie siÄ™. Możesz zarówno wybierać swojÄ… reakcjÄ™ na okreÅ›lone okolicznoÅ›ci, jak i sam je tworzyć. Weź odpowiedzialność za to, co dzieje siÄ™ z Twoim życiem.
W książce Przeskok:
- Dlaczego i jak każdy z nas może zacząć pracować nad własną firmą, nawet jeśli ma już zobowiązania finansowe czy jest w wieku 50+
- Jak w obecnych czasach zerwać z pracą na etacie i płynnie przejść do rozwijania własnego przedsięwzięcia, zachowując przy tym odpowiedzialność
- Sprawdzone i możliwe do odwzorowania "przeskoki" ludzi, którym udaÅ‚o siÄ™ zrezygnować z etatu i zaczÄ™li rozwijać wÅ‚asny biznes
- Polecane narzÄ™dzia i wiedza Å›wiatowych ekspertów
Samo siÄ™ nie zrobi. Nie odmawiaj sobie szansy i spróbuj!
Osoby które kupowały "Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
Spis treści
Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie -- spis treści
Wprowadzenie. Tak, stać cię na to 7
CZĘŚĆ I. WRÓĆ NA DOBRE TORY
RozdziaÅ‚ 1. DoÅ‚Ä…cz do pesymistów 19
- Przeskok z drogi "większości" na "własną" 22
- Wymówki, którymi siÄ™ karmimy 37
- Nikt ci nie pomoże. Zniechęca cię to? A może wręcz przeciwnie? 43
Rozdział 2. Czego ci trzeba, czyli dlaczego chęci to za mało 45
- Fundament: czas, w jakim żyjesz najczęściej 48
- Fundament: zegar biologiczny 51
- Fundament: CliftonStrengths 54
- Fundament: typ osobowości według MBTI 55
- Twoja automotywacja i wizja 62
- Sztuka planowania 73
- Co powoduje zmianÄ™ zachowania? 77
Rozdział 3. Dobrze naoliwiona maszyna 87
- Ostatni fundament: twoja produktywność 89
- Praca głęboka, zarządzanie uwagą i łapanie stanu flow 97
- Nawyki, czyli twoje paliwo 105
CZĘŚĆ II. GOTOWY? TO DO ROBOTY!
Rozdział 4. Czym się zająć i kiedy? 123
- Jak Creative Tim pozyskuje klientów? 125
- Kolejne elementy strategii budowania sprzedaży 126
- Cyfrowe produkty - nie tak Å‚atwo, jak siÄ™ wydaje 128
- Poznaj swojego klienta 139
- Czym jest najlepsza najbliższa alternatywa? 142
- Siła procentu składanego - dlaczego go potrzebujesz? 161
Rozdział 5. Najpierw społeczność, potem produkt. Lub odwrotnie 163
- Przed dużym sukcesem była społeczność 165
- Najpierw jajko, potem kura? A może na odwrót? 166
- Co wartościowego możesz stworzyć? 169
- Narzędziownik dla początkującego przedsiębiorcy 177
- Wystarczy ok. 1000 osób 181
- Nie rezygnuj 190
Rozdział 6. Sprzedaż przez zaufanie 193
- Pierwszy rozdział i budowanie zaangażowania 195
- Premiera i informacje o dostępnych wersjach 196
- Czy to przepis na sukces? 198
- Co ci pozostało? 202
- Stwórz strategiÄ™ marketingowÄ… 202
- Lejek, czyli od początku do końca 208
- Stwórz profile swoich klientów 212
- Polecane metody działań i narzędzia 217
- Nie zapomnij o Google AdWords 253
- Dwie praktyki kluczowe dla sprzedaży 254
- Unikaj obniżania cen i powodzenia! 257
DODATKI
Dodatek 1. Kilka pytań i odpowiedzi 263
- TrochÄ™ dodatkowej motywacji 266
- Zachęcam do kontaktu 268
Dodatek 2. Mindset 269
- Mindset, czyli zasady, jakie zebrałem w życiu 270
Bibliografia 291