reklama - zainteresowany?

Przedstawiciel handlowy. Jak przeżyć w oceanie rekinów i wyprzedzić konkurencję - Onepress

Przedstawiciel handlowy. Jak przeżyć w oceanie rekinów i wyprzedzić konkurencję
mp3
Autor: Daniel Paterak
ISBN: 978-83-653-9105-6
Format: mp3
Data wydania: 2015-10-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,94 zł

Dodaj do koszyka Przedstawiciel handlowy. Jak przeżyć w oceanie rekinów i wyprzedzić konkurencję

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta | Twoja kariera

To audio kierowane jest do wszystkich, którzy stawiajÄ… pierwsze roki w zawodzie przedstawiciela handlowego. W sposób przejrzysty autor podaje zbiór zasad obejmujÄ…cych szereg kompetencji miÄ™kkich, które powinny charakteryzować zawodowego handlowca. Jest to typowy elementarz dla zaczynajÄ…cych w tym zawodzie. Oprócz technik efektywnoÅ›ciowych, zasad pracy zwiÄ…zanej z zarzÄ…dzaniem z sobÄ… w czasie podane sÄ… również TRZY techniki sprzedażowe pomagajÄ…ce zrozumieć ramowy proces sprzedaży. Po przejÅ›ciu przez ten produkt zyskuje siÄ™ dość solidne podstawy do funkcjonowania w tym zawodzie.

Dodaj do koszyka Przedstawiciel handlowy. Jak przeżyć w oceanie rekinów i wyprzedzić konkurencję

 

Osoby które kupowały "Przedstawiciel handlowy. Jak przeżyć w oceanie rekinów i wyprzedzić konkurencję", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Techniki wpÅ‚ywu. Kurs video. BroÅ„ siÄ™ przed manipulacjÄ… i skutecznie przekonuj innych
  • Angielski w korpoÅ›wiecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w Å›rodowisku zawodowym

Dodaj do koszyka Przedstawiciel handlowy. Jak przeżyć w oceanie rekinów i wyprzedzić konkurencję

Spis treści

Przedstawiciel handlowy. Jak przeżyć w oceanie rekinów i wyprzedzić konkurencję Audiobook -- spis treści

Dodaj do koszyka Przedstawiciel handlowy. Jak przeżyć w oceanie rekinów i wyprzedzić konkurencję

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.