reklama - zainteresowany?

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II - Onepress

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
ebook
Autor: Julie Dirksen
Tytuł oryginału: Design for How People Learn (2nd Edition) (Voices That Matter)
Tłumaczenie: Bogusław Solecki
ISBN: 978-83-283-3093-1
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Tagi: Kompetencje osobiste

Efektywne i atrakcyjne przekazywanie wiedzy innym jest trudnym zadaniem.
Nawet ekspert w swojej dziedzinie może mieć problem z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć edukacyjnych, dzięki którym nauczane osoby przyswoją podane informacje i będą umiały się nimi posłużyć. Większość osób w jakimś stopniu zajmuje się edukacją: wygłasza prezentacje, wdraża nowych pracowników, omawia nowe produkty czy choćby pomaga własnym dzieciom w nauce!

Niniejsza książka dotyczy planowania doświadczeń edukacyjnych — jednej z najskuteczniejszych metod nauczania. Znalazły się tu również wyczerpujące informacje na temat koncentracji, pamięci i samego procesu uczenia się. Zaprezentowano wyniki najnowszych badań nad procesem uczenia się i zapamiętywania oraz informacje o nowych technikach uczenia się społecznego i nieoficjalnego. Podano też wskazówki umożliwiające planowanie doświadczeń edukacyjnych, które pozwolą na przekazanie wiedzy i wyrabianie pożądanych nawyków.

W tej książce między innymi:

  • informacje o sposobie działania ludzkiej pamięci i przebiegu procesów uczenia się
  • wskazówki dotyczące planowania projektu edukacyjnego
  • wskazówki dotyczące dobierania odpowiednich strategii metodycznych
  • opis skutecznych strategii motywowania ludzi do nauki
  • instrukcje dotyczące przekazywania wiedzy i umiejętności
  • opis różnych metod oceny efektów nauczania

Julie Dirksen cieszy się wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie e-learningu. Zajmuje się metodologią uczenia się zarówno w przypadku dużych korporacji czy organizacji typu non profit, jak i szkół wyższych. Regularnie prowadzi warsztaty metodyczne na całym świecie, a także zajęcia z metodyki planowania doświadczeń edukacyjnych i psychologii kognitywnej. Pasjonuje się stosowaniem ekonomii behawioralnej w nauczaniu.

Jak fajnie jest wiedzieć więcej i umieć to przekazać!

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Spis treści

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II eBook -- spis treci

Wstp (vi)

1. Od czego zacz? (1)

  • Droga ucznia (1)
  • Czego brakuje? (2)
  • Rozpoznawanie i uzupenianie luk (20)
  • Przykady (21)
  • Dlaczego to ma znaczenie (24)
  • Podsumowanie (26)

2. Kim s Twoi uczniowie? (27)

  • Czego oczekuj Twoi uczniowie? (28)
  • Jakie umiejtnoci maj ju teraz Twoi uczniowie? (37)
  • Czym Twoi uczniowie róni si od Ciebie? (43)
  • Style uczenia si (53)
  • Jak pozna naszych uczniów? (54)
  • Podsumowanie (58)

3. Jakie s cele projektu? (59)

  • Okrel cele (59)
  • Zdefiniuj problem (60)
  • Okrel cel (63)
  • Jak duga jest ta podró? (73)
  • Podsumowanie (80)

4. W jaki sposób zapamitujemy informacje? (81)

  • Zapis i odczyt z pamici (82)
  • Rodzaje pamici (107)
  • Powtarzanie i zapamitywanie (117)
  • Podsumowanie (120)

5. Jak przycign i skupi uwag uczniów? (123)

  • Jeli uczniowie nie uwaaj na zajciach... (123)
  • Mów do sonia (124)
  • Sposoby angaowania sonia (132)
  • Podsumowanie (159)

6. Planuj tak, aby przekaza wiedz (161)

  • Czy zapamitaj? (161)
  • Zadbaj o to, by Twoi uczniowie zrozumieli materia (171)
  • Ilu porad udziela? (176)
  • Proponowana procedura (186)
  • Podsumowanie (193)

7. Projektowanie pod ktem umiejtnoci (195)

  • Rozwijanie umiejtnoci (195)
  • Praktyka (196)
  • wiadomo dokonywanych postpów (207)
  • Planuj zajcia z myl o osigniciach uczniów (209)
  • Podsumowanie (214)

8. Zadbaj o to, by Twoi uczniowie byli zmotywowani (215)

  • Motywacja do dziaania (215)
  • Projektowanie pod ktem zachowa (218)
  • Spoeczny dowód susznoci (224)
  • Podsumowanie (228)

9. Planuj tak, aby Twoi uczniowie nabierali dobrych nawyków (231)

  • Czym jest nawyk? (231)
  • Rozpoznawanie braków w nawykach (236)
  • Planuj tak, aby Twoi uczniowie wyrabiali w sobie dobre nawyki (239)
  • Podsumowanie (244)

10. Spoeczne i pozainstytucjonalne uczenie (247)

  • Jak wyglda nauka w Twojej firmie? (247)
  • Równowaga pomidzy nauk oficjaln i nieoficjaln (250)
  • Podró Hiro (251)
  • Podsumowanie (259)

11. Rola rodowiska w edukacji (261)

  • Braki w rodowisku zawodowym (261)
  • Wiedza na wiecie (262)
  • Stosowanie zasobów (265)
  • Umieszczamy wskazówki i podpowiedzi w otaczajcym wiecie (269)
  • Wdraanie okrelonych zachowa w rzeczywistym wiecie (270)
  • Oczyszczanie cieki (272)
  • Podsumowanie (274)

12. Ocenianie (275)

  • Trafna ocena to prawdziwe wyzwanie (275)
  • Czy to dziaa? (276)
  • Czy si ucz? (280)
  • Czy uczniowie potrafi poprawnie wykonywa okrelone czynnoci? (283)
  • Czy uczniowie wykonuj czynnoci prawidowo? (287)

Podsumowanie (291)

Skorowidz (292)

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.