reklama - zainteresowany?

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II - Onepress

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
ebook
Autor: Julie Dirksen
Tytuł oryginału: Design for How People Learn (2nd Edition) (Voices That Matter)
Tłumaczenie: Bogusław Solecki
ISBN: 978-83-283-3093-1
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Tagi: Kompetencje osobiste

Efektywne i atrakcyjne przekazywanie wiedzy innym jest trudnym zadaniem.
Nawet ekspert w swojej dziedzinie może mieć problem z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć edukacyjnych, dziÄ™ki którym nauczane osoby przyswojÄ… podane informacje i bÄ™dÄ… umiaÅ‚y siÄ™ nimi posÅ‚użyć. WiÄ™kszość osób w jakimÅ› stopniu zajmuje siÄ™ edukacjÄ…: wygÅ‚asza prezentacje, wdraża nowych pracowników, omawia nowe produkty czy choćby pomaga wÅ‚asnym dzieciom w nauce!

Niniejsza książka dotyczy planowania doÅ›wiadczeÅ„ edukacyjnych — jednej z najskuteczniejszych metod nauczania. ZnalazÅ‚y siÄ™ tu również wyczerpujÄ…ce informacje na temat koncentracji, pamiÄ™ci i samego procesu uczenia siÄ™. Zaprezentowano wyniki najnowszych badaÅ„ nad procesem uczenia siÄ™ i zapamiÄ™tywania oraz informacje o nowych technikach uczenia siÄ™ spoÅ‚ecznego i nieoficjalnego. Podano też wskazówki umożliwiajÄ…ce planowanie doÅ›wiadczeÅ„ edukacyjnych, które pozwolÄ… na przekazanie wiedzy i wyrabianie pożądanych nawyków.

W tej książce między innymi:

  • informacje o sposobie dziaÅ‚ania ludzkiej pamiÄ™ci i przebiegu procesów uczenia siÄ™
  • wskazówki dotyczÄ…ce planowania projektu edukacyjnego
  • wskazówki dotyczÄ…ce dobierania odpowiednich strategii metodycznych
  • opis skutecznych strategii motywowania ludzi do nauki
  • instrukcje dotyczÄ…ce przekazywania wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci
  • opis różnych metod oceny efektów nauczania

Julie Dirksen cieszy siÄ™ wieloletnim doÅ›wiadczeniem w dziedzinie e-learningu. Zajmuje siÄ™ metodologiÄ… uczenia siÄ™ zarówno w przypadku dużych korporacji czy organizacji typu non profit, jak i szkóÅ‚ wyższych. Regularnie prowadzi warsztaty metodyczne na caÅ‚ym Å›wiecie, a także zajÄ™cia z metodyki planowania doÅ›wiadczeÅ„ edukacyjnych i psychologii kognitywnej. Pasjonuje siÄ™ stosowaniem ekonomii behawioralnej w nauczaniu.

Jak fajnie jest wiedzieć więcej i umieć to przekazać!

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Spis treści

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II eBook -- spis tre¶ci

Wstêp (vi)

1. Od czego zacz±æ? (1)

  • Droga ucznia (1)
  • Czego brakuje? (2)
  • Rozpoznawanie i uzupe³nianie luk (20)
  • Przyk³ady (21)
  • Dlaczego to ma znaczenie (24)
  • Podsumowanie (26)

2. Kim s± Twoi uczniowie? (27)

  • Czego oczekuj± Twoi uczniowie? (28)
  • Jakie umiejêtno¶ci maj± ju¿ teraz Twoi uczniowie? (37)
  • Czym Twoi uczniowie ró¿ni± siê od Ciebie? (43)
  • Style uczenia siê (53)
  • Jak poznaæ naszych uczniów? (54)
  • Podsumowanie (58)

3. Jakie s± cele projektu? (59)

  • Okre¶l cele (59)
  • Zdefiniuj problem (60)
  • Okre¶l cel (63)
  • Jak d³uga jest ta podró¿? (73)
  • Podsumowanie (80)

4. W jaki sposób zapamiêtujemy informacje? (81)

  • Zapis i odczyt z pamiêci (82)
  • Rodzaje pamiêci (107)
  • Powtarzanie i zapamiêtywanie (117)
  • Podsumowanie (120)

5. Jak przyci±gn±æ i skupiæ uwagê uczniów? (123)

  • Je¶li uczniowie nie uwa¿aj± na zajêciach... (123)
  • Mów do s³onia (124)
  • Sposoby anga¿owania s³onia (132)
  • Podsumowanie (159)

6. Planuj tak, aby przekazaæ wiedzê (161)

  • Czy zapamiêtaj±? (161)
  • Zadbaj o to, by Twoi uczniowie zrozumieli materia³ (171)
  • Ilu porad udzielaæ? (176)
  • Proponowana procedura (186)
  • Podsumowanie (193)

7. Projektowanie pod k±tem umiejêtno¶ci (195)

  • Rozwijanie umiejêtno¶ci (195)
  • Praktyka (196)
  • ¦wiadomo¶æ dokonywanych postêpów (207)
  • Planuj zajêcia z my¶l± o osi±gniêciach uczniów (209)
  • Podsumowanie (214)

8. Zadbaj o to, by Twoi uczniowie byli zmotywowani (215)

  • Motywacja do dzia³ania (215)
  • Projektowanie pod k±tem zachowañ (218)
  • Spo³eczny dowód s³uszno¶ci (224)
  • Podsumowanie (228)

9. Planuj tak, aby Twoi uczniowie nabierali dobrych nawyków (231)

  • Czym jest nawyk? (231)
  • Rozpoznawanie braków w nawykach (236)
  • Planuj tak, aby Twoi uczniowie wyrabiali w sobie dobre nawyki (239)
  • Podsumowanie (244)

10. Spo³eczne i pozainstytucjonalne uczenie (247)

  • Jak wygl±da nauka w Twojej firmie? (247)
  • Równowaga pomiêdzy nauk± oficjaln± i nieoficjaln± (250)
  • Podró¿ Hiro (251)
  • Podsumowanie (259)

11. Rola ¶rodowiska w edukacji (261)

  • Braki w ¶rodowisku zawodowym (261)
  • Wiedza na ¶wiecie (262)
  • Stosowanie zasobów (265)
  • Umieszczamy wskazówki i podpowiedzi w otaczaj±cym ¶wiecie (269)
  • Wdra¿anie okre¶lonych zachowañ w rzeczywistym ¶wiecie (270)
  • Oczyszczanie ¶cie¿ki (272)
  • Podsumowanie (274)

12. Ocenianie (275)

  • Trafna ocena to prawdziwe wyzwanie (275)
  • Czy to dzia³a? (276)
  • Czy siê ucz±? (280)
  • Czy uczniowie potrafi± poprawnie wykonywaæ okre¶lone czynno¶ci? (283)
  • Czy uczniowie wykonuj± czynno¶ci prawid³owo? (287)

Podsumowanie (291)

Skorowidz (292)

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.