reklama - zainteresowany?

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych - Onepress

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych
ebook
Autor: Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz
ISBN: 978-83-246-5930-2
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2012-09-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)

Dodaj do koszyka Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych

Tagi: Kompetencje osobiste

Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie!

Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie "załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking.

Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw networkingu, trzeba poznać zasady jego działania.

  • Poznaj networking.
  • Przygotuj siÄ™, zanim zaczniesz dziaÅ‚ać.
  • Naucz siÄ™ efektywnie szukać nowych klientów.
  • Polecaj i bÄ…dź polecany.
  • Stale rozwijaj sieć kontaktów.
  • ZostaÅ„ mistrzem pogawÄ™dek.
Dla sukcesu w biznesie — i życiu w ogóle — potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejÄ™tnoÅ›ci współdziaÅ‚ania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziaÅ‚anie.
prof. Witold Orłowski,
ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, doradca ekonomiczny firmy PwC

Fascynujący przewodnik po rozległej krainie budowania relacji w biznesie. Polecam każdemu nowicjuszowi, który chce szybko zostać profesjonalistą, i każdemu profesjonaliście, który nie chce popaść w rutynę i rozmienić swego profesjonalizmu na drobne. Czyta się jednym tchem jak najlepszy kryminał.
Jerzy Zalega,
Prezes Przedsiębiorstwa Zarządzania Nieruchomościami, sp. z o.o.

KiedyÅ› warunkiem sukcesu pracownika byÅ‚a dobra specjalizacja, a menedżera — zarzÄ…dzanie zespoÅ‚em. DziÅ› i jutro te kompetencje nie wystarczÄ… — Å›wiat oczekuje od nas zarzÄ…dzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitaÅ‚u spoÅ‚ecznego. Z tej książki dowiadujemy siÄ™, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich, którzy chcÄ… odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!
Jacek Santorski,
Dyrektor Programowy Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i grupy firm VALUES, www.santorski.pl


wiÄ™cej »
Solidnie uporządkowana wiedza, która pozwoli mi zrobić użytek z zebranych dwóch tysięcy wizytówek. Gorąco polecam!
Aleksander Skirmuntt,
Członek Zarządu Emmerson S.A.

W głębokim PRL-u słynny prof. Tadeusz Kotarbiński napisał: co z tego, że jesteś świetny w tym, co robisz, skoro wiedzą o tym niewłaściwi ludzie. Z pewności wiedza jest nam dzisiaj bardziej potrzebna niż cokolwiek innego, ale bez networkingu i związanej z nim wiedzy nasza "eksperckość" zostanie niedostrzeżona lub niewłaściwie zagospodarowana. Ta książka nie tylko dostarcza wiedzę, ale i uczy, jak networkować we własnym, dobrze rozumianym interesie. Szczerze polecam.
Robert Kroll,
Leadership and Strategy Coach, Wiceprezes ZarzÄ…du Institute Copernicus – Fundation, www.krool.org

Od 18 lat w sposób aktywny buduję i rozwijam moje zawodowe i osobiste relacje. To już nawyk. Przeczuwałem jednak zawsze, że networking to nie tylko naturalny talent, zaangażowanie i osobiste predyspozycje, ale kawał solidnej wiedzy i zasad. Teraz mam komplet narzędzi do zastosowania od ręki. Praktyczne i konkretne. Dziękuję i jednocześnie szkoda, że musiałem tak długo na to czekać.
Dariusz Milczarek,
Managing Partner Sandler Training Polska, sp. z o.o.

Biznes był, jest i będzie oparty na sztuce budowania relacji. A profesjonalizm nigdy nie jest dziełem przypadku. Dlatego sukces osiągną najskuteczniejsi. Ta książka to nieocenione praktyczne kompendium wiedzy o tym, jak dzięki mądremu budowaniu i podtrzymywaniu relacji zarabiać więcej dziś i w dłuższej perspektywie czasowej.
Jacek Walkiewicz,
mówca motywacyjny

140 stron opowieści o spotkaniach przy dobrej kawie przekuwanych w biznesowy sukces? Nareszcie mamy prosty i skuteczny przewodnik po przyjemnościach związanych z zarabianiem pieniędzy! Polecam!
Filip Nowaczyński,
Prezes ZarzÄ…du A Vista Group

Bardzo wciÄ…gajÄ…co napisany, praktyczny przewodnik po nowoczesnej metodzie budowania trwaÅ‚ych i cennych relacji w biznesie i nie tylko. Choć wiele osób teoretycznie zna temat i podÅ›wiadomie "czuje" siÅ‚Ä™ sieci kontaktów to tutaj czarno na biaÅ‚ym odnajdujemy odpowiedzi nie tylko na pytanie "dlaczego" networking ale przede wszystkim "jak" – i to uważam za najwiÄ™kszÄ… zaletÄ™ tej książki.
Marek Wojtachnia,
Członek Zarządu Mineral Midrange

"Jak dobrze tÄ™ wiedzÄ™ wykorzystujÄ™?" – to pytanie jakie powinno siÄ™ pojawić podczas czytania tej książiÄ™ (a nie "Czy ja to wiem?"). Dlatego jÄ… polecam! Po drugie, po 12 latach mieszkania w Polsce, wciąż widzÄ™, że potrzebujemy wiÄ™cej otwartoÅ›ci i taki przyspieszony, bezpieczny sposób robienia biznesów, wszystkim siÄ™ przyda.
Patryk Nosalik,
Country Manager CSI Leasing Polska Sp. z o.o.

Mocno polecam tę książkę do podręcznej biblioteki każdemu, niezależnie od tego w jakiej branży działa. Polecam ją zarówno tym, którzy jeszcze całego opisanego tu warsztatu wśród swych umiejętności nie posiadają, jak i wszystkim pozostałym, by zaglądając co jakiś czas pomiędzy te okładki przypominali sobie, iż warto z takich umiejętności stale korzystać.
Bartosz Kapczyński,
CzÅ‚onek ZarzÄ…du – Dyrektor Sprzedaży Grupa LUXMED

Opracowanie zawiera kompendium wiedzy w pigułce o relacjach biznesowych, w aspekcie budowania sieci kontaktów osobowych, podane w bardzo przystępny sposób. Opracowanie jest poparte licznymi praktycznymi przykładami zarówno z osobistych relacji autora jak i osób zaprzyjaźnionych. Polecam szczególnie osobom, pragnącym usystematyzować i podnieść swoją wiedzę na temat networkingu biznesowego.
Piotr PÅ‚uska,
Wiceprezes ZarzÄ…du Quercus – Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA

Niezależnie od tego że XXI wiek w budowaniu biznesu sieciowego to nowoczesne technologie i systemy wspierajÄ…ce sprzedaż to pewne zasady, nazwijmy je "dobrymi reguÅ‚ami", pozostajÄ… niezmienne. Tylko osoba, która zrozumie w jaki sposób skutecznie komunikować siÄ™ z potencjalnymi partnerami w biznesie ma szanse na osiÄ…gniecie sukcesu w nie tylko w budowaniu struktury sprzedaży , ale również ma możliwość rozwijania tych kompetencji które pomogÄ… jej w relacjach miÄ™dzyludzkich niezwiÄ…zanych z biznesem… Ta książka przypomina nam o tym że współpraca , odpowiednie nastawienie , uczciwość biznesowa oraz partnerstwo stanowiÄ… podstawÄ™ do prowadzenia biznesu niezależnie od narzÄ™dzi jakie je wspierajÄ….
Sylwester Machnio,
Manager WydziaÅ‚u Współpracy z PoÅ›rednikami Ubezpieczeniowymi – ING Bank ÅšlÄ…ski S.A.

Otwarte relacje, kredyt zaufania, umowa ustna – to ciÄ…gle jeszcze nowe pojÄ™cia w polskim biznesie. Etyczny, zorientowany na rozmówcÄ™ networking jest idealnym narzÄ™dziem do budowania zawodowego sukcesu w oparciu o zasadÄ™ "win-win". Ale networking to coÅ› jeszcze, to mobilizujÄ…cy styl funkcjonowania pobudzajÄ…cy ciekawość, pozwalajÄ…cy na poszerzanie wiedzy, a wiÄ™c rozwój tak zawodowy jak i osobisty. W tej książce z pewnoÅ›ciÄ… można znaleźć inspiracjÄ™ i motywacjÄ™ do tego wartoÅ›ciowego sposobu poruszania siÄ™ w Å›wiecie biznesu.
Robert Kamiński,
Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Benefit Systems Sp. z o.o.

Chcesz odnosić sukcesy w życiu zawodowym i nie tylko? Musisz być widoczny i dobrze sÅ‚yszany. Same kwalifikacje nie wystarczÄ…, podstawa to kontakty i relacje. Ta książka to elementarz – jak odnieść sukces w biznesie XXI wieku.
Joanna Klupp,
Kierownik Marketingu, Forever Living Products Poland Sp. z o.o.

Książka napisana bardzo ciekawie, powinna być zalecana jako elementarz dla każdego kto podjął trudne wyzwanie zarabiania na życie w sprzedaży. Autorzy podpowiadają jak nie być anonimowym w rozwiązywaniu swoich problemów i wskazują instrumenty pomocne w codziennej trudnej "walce" o klienta. Jest to ABC rozumienia pracy zawodowej, dające możliwość poradzenia sobie w wielu pozornie trudnych sytuacjach oraz wskazówka jak być skutecznie zauważonym i z tego skorzystać. Autorzy wykorzystują wieloletnie doświadczenie a opisywane przypadki to celne spostrzeżenia i przykłady z życia wzięte. "Praktyczny poradnik networkingu" to m.in. opis pierwszego wrażenia oraz podpowiedź "co zrobić potem". Kryje się za tym klucz do sukcesu każdego kto go przeczyta. Nareszcie mam motywację do skatalogowania swoich 859 wizytówek.
Jan Bielecki,
Dyrektor ds. Rozwoju DC System Sp. z o.o.

Bardzo dobry poradnik dla początkującego przedsiębiorcy, a zwłaszcza dla osoby, która zamierza przejść z etatu na własną działalność.
Sławomir Dzierzęcki,
Prezes Ciechbud sp. j.

Biznes to ludzie, ludzie to relacje, relacje to network marketing, praktyczny poradnik network marketing wyjaśni ci o co chodzi. Polecam
Marcin Kuźniar,
Prezes European Financial Group Sp. z o.o.

Jestem pod dużym wrażeniem tego poradnika. Zawiera wiele praktycznych porad i technik. Dodatkowym plusem jest to, że czyta się go bardzo łatwo i szybko. Polecam wszystkim, którzy się chcą dowiedzieć więcej o budowie kontaktów biznesowych, ale nie mają czasu na czytanie.
Maksym Kopolovets,
Dyrektor ds. rozwoju sprzedaży (Europa Centralna i Wschodnia) Plannja Sp. z o.o.

Znane powiedzenie mówi: "Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera". To stwierdzenie idealnie pasuje do dzieła Witolda Antosiewicza i Grzegorza Turniaka, którzy wprost po mistrzowsku opisali podstawowe zasady rozwijania i utrzymywania trwałych kontaktów biznesowych. Każdy profesjonalista wie, że interesów nie robi się z firmami ale z ludźmi. Dzięki książce dowiesz się jak utrzymywać i rozwijać Twoje najcenniejsze aktywa czyli sieć osobistych kontaktów. Warto przeczytać tę książkę!
Paweł Lenar,
Top lider MLM, www.pawellenar.pl

Bardzo dobra pozycja. Niezbędnik dla każdego handlowca i managera. Wiedza jak najbardziej potrzebna, podana w prosty i przystępny sposób. Jeśli handlowcy skorzystają z tego know-how to więcej zarobią, klienci będą bardziej zadowoleni, a firmy będą miały o wiele większe obroty.
Krzysztof Sadecki,
New Direct Sp. z o.o.

Jeśli masz dosyć dzwonienia "w ciemno" i wysłuchiwania odpowiedzi "proszę przysłać ofertę, jak będziemy zainteresowani to odezwiemy się" a zamiast tego chciałbyś usłyszeć "Panie Andrzeju, czekałem na Pański telefon - kiedy moglibyśmy się spotkać" to może warto sięgnąć po książkę polskich praktyków networkingu.
Andrzej Biesiekirski,
Prezes ZarzÄ…du Field.net sp. z o.o.

Networking jest sztuką. Dlatego też najlepiej jest uczyć się jej od mistrzów. Za takich właśnie uważam autorów tej publikacji, którzy dzielą się swoja ogromną wiedza I doświadczeniem. Polecam tę książkę wszystkim, którzy dążą do osiągnięcia sukcesu.
Iwona Knecht-Macieja,
Bawag Leasing & Fleet Sp. Z o.o. Dyrektor Zarzadzajaca


Grzegorz Turniak - niestrudzony orÄ™downik wartoÅ›ciowych idei: zarzÄ…dzania talentami, karierÄ…, sieciÄ… relacji i kontaktów. Mingling maven. Od 2006 Prezes firmy BNI Polska, poprzednio Prezes jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager w SAP Polska, Managing Director w Neumann Management Institute, Dyrektor PMSZ. Absolwent WydziaÅ‚u Elektroniki PW, certyfikowany konsultant OD, nauczyciel przedsiÄ™biorczoÅ›ci (Babson College) oraz certyfikowany coach ICC. WspółzaÅ‚ożyciel, a w latach 2003 – 2007 czÅ‚onek ZarzÄ…du PSZK; od 2006 Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców; od 2010 czÅ‚onek ZarzÄ…du Stowarzyszenia Facylitatorów. WspółzaÅ‚ożyciel (w 2011 roku) i Prezes Klubu Toastmasters Leaders. Jest współautorem książek Alchemia Kariery (z Jackiem Santorskim) i Profesjonalny networking, czyli kontakty, które procentujÄ… (z Romanem Wendtem).

Witold Antosiewicz - z wykształcenia pedagog i doradca zawodowy. Wieloletni praktyk w zakresie tworzenia relacji biznesowych i zarządzania nimi. Od kilku lat związany z polskim oddziałem największej organizacji networkingowej na świecie Business Network International, m.in. jako Dyrektor Regionalny. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI. Obecnie ambasador tej organizacji. Doświadczony networker, który w swojej codziennej pracy korzysta z narzędzi profesjonalnej sprzedaży przez referencje. Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie - wielokrotnie prowadził sesje networkingowe na kongresach i konferencjach.

Dodaj do koszyka Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych

 

Osoby które kupowały "Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych ", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych

Spis treści

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych eBook -- spis treści

Wstęp (7)

1. Networking (9)

  • 1.1. Czym jest networking? (9)
  • 1.2. Podstawa networkingu - zasada wzajemnoÅ›ci (14)
  • 1.3. Ekstrawertycy a introwertycy (16)
  • 1.4. Po co? (19)
    • 1.4.1. Szukasz pracy? (21)
  • 1.5. Marketing, networking, sprzedaż (25)
    • 1.5.1. Networking a umiejÄ™tnoÅ›ci sprzedażowe (26)
    • 1.5.2. Kiedy nawiÄ…zywać nowe relacje? (27)
    • 1.5.3. Nigdy nie wiadomo, kto kogo zna (28)
    • 1.5.4. JeÅ›li chcesz, żeby ciÄ™ polecali... (28)
    • 1.5.5. Kiedy bÄ™dziesz zarabiać dziÄ™ki sieci kontaktów? (29)
    • 1.5.6. Networking to nie tylko kontrakty (29)
  • 1.6. Mocne i sÅ‚abe kontakty (30)
    • 1.6.1. SÅ‚abe kontakty (31)
    • 1.6.2. Mocne kontakty (31)
  • 1.7. Online/offline (32)
    • 1.7.1. Online networking - a może opierać siÄ™ tylko na tym? (33)
  • 1.8. Networking a pÅ‚eć (36)

2. Przygotuj siÄ™ (39)

  • 2.1. Wizerunek (39)
    • 2.1.1. Postawa (39)
    • 2.1.2. Wizytówki (41)
    • 2.1.3. Zaufanie (42)
    • 2.1.4. Jak tworzyć sieć kontaktów (52)

3. Jak znaleźć nowego klienta (55)

  • 3.1. Telemarketing (55)
  • 3.2. OgÅ‚oszenia (55)
  • 3.3. Networker w klubie i na evencie (56)
    • 3.3.1. Czytać tÅ‚um (57)
    • 3.3.2. Zasada 12 x 12 x 12 (59)
    • 3.3.3. UÅ›miech (61)
    • 3.3.4. Widoczność (62)
    • 3.3.5. Stwórz siebie (64)
    • 3.3.6. Ile czasu to zajmie? (66)
  • 3.4. Rozmowa (67)
    • 3.4.1. Sztuka konwersacji (67)
    • 3.4.2. Nie jesteÅ› gospodarzem spotkania? Nie szkodzi! (77)
    • 3.4.3. Follow-up - podtrzymanie kontaktu (80)
  • 3.5. Dla partnerów (82)
    • 3.5.1. StaÅ„ siÄ™ kopalniÄ… referencji (82)
    • 3.5.2. Business Network International (BNI) (83)
    • 3.5.3. Grupy networkingowe (92)
  • 3.6. Power Team (93)
  • 3.7. Gdzie jeszcze bywać? (94)
  • 3.8. Co robić, aby ciÄ™ polubili? (95)
  • 3.9. Jak podtrzymywać kontakt? (97)
  • 3.10. ZamieÅ„ kontakty na kontrakty (99)
    • 3.10.1. Kiedy prosić... (100)
    • 3.10.2. Wykorzystaj zasadÄ™ wzajemnoÅ›ci (108)

4. Trudna sztuka rekomendacji (111)

  • 4.1. Decyzja... (111)
    • 4.1.1. Cena (111)
    • 4.1.2. Badaj potrzeby, polecaj wiarygodnych (116)
    • 4.1.3. Kilka dodatkowych wskazówek na temat polecania (117)
    • 4.1.4. Monitoring poleceÅ„ (117)
  • 4.2. Co robisz, aby ciÄ™ polecano? (118)
    • 4.2.1. Aktywność (121)
    • 4.2.2. ZostaÅ‚eÅ› polecony (122)
    • 4.2.3. Zbuduj wÅ‚asnÄ… ekipÄ™ (123)
    • 4.2.4. Biznes możesz odÅ‚ożyć (124)
    • 4.2.5. Daj spokój nerwom (124)
    • 4.2.6. JeÅ›li nie jesteÅ› polecany... (125)
  • 4.3. ŹródÅ‚a rekomendacji (127)
    • 4.3.1. Aktualni klienci (127)
    • 4.3.2. Znajomi i rodzina (128)
    • 4.3.3. Partnerzy (128)
    • 4.3.4. Eventy (130)
  • 4.4. Jeszcze raz o Power Team (131)
  • 4.5. BÅ‚Ä™dy, których trzeba unikać (131)

5. Narzędzia i porady (135)

  • 5.1. Baza kontaktów (135)
  • 5.2. Arkusz monitorowania rekomendacji (140)
  • 5.3. Profil online (141)
  • 5.4. Idź z networkerem (141)

Kilka sÅ‚ów na zakoÅ„czenie (143)

Literatura (145)

Dodaj do koszyka Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.