reklama - zainteresowany?

Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń - Onepress

Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń
mp3
Autor: M.R. Kopmeyer
Tłumaczenie: Władysław J. Wojciechowski
ISBN: 978-8-3603-3925-1
Format: mp3
Data wydania: 2017-01-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,46 zł (poprzednio: 15,89 zł)
Oszczędzasz: 9% (-1,43 zł)

Dodaj do koszyka Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja | Twoja kariera

Każdy człowiek rodzi się z instynktem sukcesu. O tym czy Ty osiągniesz w życiu to czego zapragniesz zadecydujesz sam. Książka ta i prezentowane w niej metody mają ułatwić Ci osiąganie pożądanego celu.„Urzeczywistnianie marzeń” nie jest uzależnione od tego KIM jesteś, CZYM jesteś i GDZIE mieszkasz a przykłady ludzi, którzy niezależnie od miejsca, wieku i czasu zdobyli to czego pragnęli przekonują że jest to możliwe. Trzeba tylko wiedzieć CO to ma być i silnie w to wierzyć.

Thomas Edison zaczynał jako gazeciarz w pociągach a został największym wynalazcą świata!
John Rockefeller jeden z najbogatszych ludzi świata zarabiał na początku swej kariery 6 dolarów tygodniowo. Monet malował swe znakomite obrazy w wieku 86 lat a głuchy już pod koniec życia Beethoven nadal komponował swe nieśmiertelne symfonie.

Dodaj do koszyka Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń

 

Osoby które kupowały "Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń

Spis treści

Praktyczne metody osiągania sukcesu Część 2 Urzeczywistnianie marzeń Audiobook -- spis treści

Dodaj do koszyka Praktyczne metody osiągania sukcesu  Część 2 Urzeczywistnianie marzeń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.