reklama - zainteresowany?

Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych - Onepress

Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych
ebook
Autor: Krzysztof Klincewicz, Praca zbiorowa
ISBN: 978-8-3639-6215-9
stron: 457, Format: ebook
Data wydania: 2015-09-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,80 zł (poprzednio: 36,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,20 zł)

Dodaj do koszyka Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Publikacja prezentuje wyniki projektu badawczego powstałego z przekonania zespołu badaczy z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego o konieczności sapojrzenia na społeczną odpowiedzialność biznesu z perspektywy relacji pracodawców z pracownikami. Wydaje się być ona papierkiem lakmusowym, który pokazuje, na ile przedsiębiorca identyfikuje się z wartościami kojarzonymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i decyduje się wdrażać je w swojej działalności. Mamy nadzieję, że zaprezentowane badania wypełnią dotychczasową lukę na polskim rynku, dostarczając Czytelnikowi wyników szeroko zakrojonych badań empirycznych oraz wiedzy na temat praktyk i uwarunkowań odpowiedzialnego społecznie zarządzania ludźmi w prywatnych przedsiębiorstwach. Ambicją autorów jest, aby wyniki badań prezentowanych w niniejszej książce stały się interesujące nie tylko dla teoretyków społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także dla zarządzających przedsiębiorstwami. Jak wynika z badań partnerskie kształtowanie relacji pracodawca-pracownik jest możliwe również w sektorze MSP i nie wymaga tak wielkich nakładów finansowych, jak sponsoring czy kosztowne kampanie społeczne realizowane przez największe przedsiębiorstwa.

Dodaj do koszyka Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych

 

Osoby które kupowały "Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.