reklama - zainteresowany?

Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi - Onepress

Potęga osobistego uroku.  Jak zjednywać sobie ludzi
Autor: Tracy Brian, Arden Ron
Tłumaczenie: Dumińska Katarzyna
ISBN: 978-8-3774-6377-2
stron: 136, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Potęga osobistego uroku.  Jak zjednywać sobie ludzi

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny!

Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im tego czegoś w kontaktach z innymi.

W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz za każdym razem.

Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym?



Dodaj do koszyka Potęga osobistego uroku.  Jak zjednywać sobie ludzi

 

Osoby które kupowały "Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Potęga osobistego uroku.  Jak zjednywać sobie ludzi

Spis treści

Dodaj do koszyka Potęga osobistego uroku.  Jak zjednywać sobie ludzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.