reklama - zainteresowany?

Pomarańczowa rewolucja w biznesie - Onepress

Pomarańczowa rewolucja w biznesie
mp3
Autor: Adrian Gostick, Chester Elton
Tłumaczenie: Robert Michalak
ISBN: 978-83-774-6460-1
Format: mp3
Data wydania: 2012-10-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Pomarańczowa rewolucja w biznesie

Tagi: Zarządzanie

Przełomowy sukces osiąga się dzięki samonapędzającym się zespołom! Adrian Gostick oraz Chester Elton, bestsellerowi autorzy i znani konsultanci specjalizujący się w dziedzinie przywództwa, napisali przełomowy poradnik na temat tworzenia wysoce efektywnych zespołów. Badania wskazują, że zaledwie 20 procent zespołów choćby zbliża się do pełnego wykorzystywania własnego potencjału. W jaki sposób twój zespół może znaleźć się w tym gronie? Na podstawie przełomowych danych zgromadzonych przez Best Companies Group podczas wywiadów z udziałem 350 tysięcy osób, a także na podstawie niezwykłych analiz wyjątkowych zespołów funkcjonujących w wiodących firmach, takich jak Zappos.com, Pepsi Beverages Company czy Madison Square Garden, autorzy zidentyfikowali kluczowe cechy charakterystyczne dla członków przełomowych zespołów. Wskazali również zestaw zasad obowiązujących w wybitnych zespołach zasad kształtujących kulturę pozytywnej pracy zespołowej i umożliwiających osiąganie nadzwyczajnych rezultatów. Odwołując się do licznych, konkretnych historii zaczerpniętych ze zgromadzonych materiałów, autorzy objaśniają szczegółowo, w jaki sposób funkcjonują badane przez nich wybitne zespoły. Wskazują przy tym, że menedżer może doprowadzić do przeobrażenia swojego zespołu w grupę wybitnych pracowników, zabiegając o: Większą precyzję w wyznaczaniu celów Większe zaufanie wśród członków zespołu Bardziej otwarty i szczery dialog Większe poczucie odpowiedzialności wśród członków zespołu Wyrażanie adekwatnego uznania dla wkładu wnoszonego przez poszczególnych członków zespołu Niezwykłe historie o funkcjonowaniu tych zespołów stanowią prosty, ale przemawiający do wyobraźni opis kroków, które należy podjąć, aby wprowadzić swój zespół na poziom przełomowych osiągnięć, aby rozpalić w nim pasję i wizję niezbędną do przeprowadzenia pomarańczowej rewolucji. O AUTORACH Adrian Gostick jest współautorem przełożonej na język polski Zasady marchewki (The Carrot Principle) oraz The Daily Carrot Principle. Obie książki znalazły się na liście bestsellerów New York Timesa i trafiły na rynki ponad pięćdziesięciu krajów świata. Gostick należy również do grona liderów firmy O.C. Tanner Company, prowadzącej działalność wydawniczą i szkoleniową w obszarze zaangażowania pracowników. Więcej informacji o jego osobie znaleźć można na stronie AdrianGostick.com. Chester Elton jest współautorem marchewkowych bestsellerów, popularnym prelegentem specjalizującym się w tematyce motywacji oraz wpływowym ekspertem w dziedzinie globalnych trendów na rynku pracy. Jest wiodącym konsultantem i badaczem firmy O.C. Tanner w dziedzinie zaangażowania pracowników, współpracuje z licznymi klientami z listy Fortune 100. Zaprasza na stronę ChesterElton.com.

Dodaj do koszyka Pomarańczowa rewolucja w biznesie

Spis treści

Pomarańczowa rewolucja w biznesie Audiobook -- spis treści

  • STRONA TYTUŁOWA
  • STRONA REDAKCYJNA
  • MOTTO
  • ROZDZIAŁ 1. Rewolucyjne zespoły
  • ROZDZIAŁ 2. Wspólny cel
  • ROZDZIAŁ 3. Kompetencje. Podstawy przywództwa (plus uznanie)
  • ROZDZIAŁ 4. Zasada trzech. Troska o rozwój zespołu
  • ROZDZIAŁ 5. WOW. Sześć tajemnych sposobów na światowej klasy wyniki
  • ROZDZIAŁ 6. Żadnych niespodzianek. Zasady pomarańczowej komunikacji
  • ROZDZIAŁ 7. Doping. Do dzieła!
  • ROZDZIAŁ 8. 101 sposobów na zachęcanie zespołu do współpracy
  • ROZDZIAŁ 9. Firma jako zespół. Tworzenie rewolucyjnej kultury korporacyjnej
  • ROZDZIAŁ 10. Pomarańczowe życie. Praktyczny podręcznik
  • ROZDZIAŁ 11. Pomarańczowa formacja
  • Dodatek. Badanie
  • Przypisy
  • Podziękowania
  • Materiały pomarańczowej rewolucji
  • O autorach
  • Pomarańczowa rozmowa
  • SPIS TREŚCI

Dodaj do koszyka Pomarańczowa rewolucja w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.