reklama - zainteresowany?

Pokolenia wobec wartości i zagrożeń współczesnych organizacji - Onepress

Pokolenia wobec wartości i zagrożeń współczesnych organizacji
ebook
Autor: Anna Rogozińska-Pawełczyk, Joanna Cewińska, Anna Lubrańska, Piotr Oleksiak, Małgorzata Striker
ISBN: 978-83-8142-763-0
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł

Dodaj do koszyka Pokolenia wobec wartości i zagrożeń współczesnych organizacji

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Prezentowana monografia to opracowanie komplementarne względem czysto teoretycznych pozycji dotyczących zarządzania generacyjnego, zarządzania wiekiem, zarządzania różnorodnością czy zarządzania zróżnicowanymi zespołami w organizacji. Dzięki ujęciu interdyscyplinarnemu ukazano w niej wiele aspektów związanych ze stosunkiem pokoleń wobec wartości i zagrożeń, przed którymi stoją współczesne organizacje.

Publikacja jest kierowana do naukowców i studentów, a także do pracodawców, menadżerów, osób odpowiedzialnych za HR, instytucji szkoleniowych, instytucji otoczenia biznesu oraz innych podmiotów zainteresowanych zarządzaniem pracownikami zróżnicowanymi wiekowo. Stanowi aktualną próbę refleksji nad tematyką różnorodności pokoleniowej pracowników z perspektywy utrzymania i zwiększania jej w organizacji.

Dodaj do koszyka Pokolenia wobec wartości i zagrożeń współczesnych organizacji

 

Osoby które kupowały "Pokolenia wobec wartości i zagrożeń współczesnych organizacji", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Pokolenia wobec wartości i zagrożeń współczesnych organizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Pokolenia wobec wartości i zagrożeń współczesnych organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.