reklama - zainteresowany?

Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach - Onepress

Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach
Autor: Kochan Marek
ISBN: 978-8-3240-1932-8
stron: 264, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Perswazja i NLP

W pojedynku na słowa nie wystarczy mieć rację. Kto nie umie obronić się przed demagogią - przegra! Dlaczego niektórych rozmówców nigdy nie udaje się przyprzeć do muru? Co zrobić, kiedy w publicznej dyskusji znajdziesz się w sytuacji bez wyjścia? Dlaczego spory wygrywają nie zawsze ci, którzy mają bardziej przekonujące argumenty? Na czym polega gra tocząca się w telewizyjnych debatach? Erystyka, czyli sztuka słownego wygrywania sporów, może być niebezpieczną bronią. Jak wielką rolę odgrywa w naszym życiu, wiedzą menedżerowie, politycy, dziennikarze, PR-owcy, specjaliści od marketingu i wszyscy ci, których praca wiąże się ze słownymi potyczkami. Jednak znajomość tej sztuki walki na słowa potrzebna jest każdemu, bo przecież wszyscy powinniśmy umieć się bronić przed manipulacją. Książka Marka Kochana to podręcznik samoobrony. Korzystając między innymi z zapisów medialnych debat i rozmów, autor omawia najczęściej stosowane techniki erystyczne oraz uczy, jak się przed nimi bronić.

Dodaj do koszyka Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach

 

Osoby które kupowały "Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Pojedynek na słowa. Techniki erystyczne w publicznych sporach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.